رئیس رسانه ملی به همراه مدیران این رسانه امروز با حضور در مرقد مطهر امام راحل با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرد.
کد خبر: ۱۱۹۱۰۹۱
مدیران رسانه ملی با آرمان‌ های امام (ره) تجدید میثاق کردند

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صدا و سیما، رئیس و مدیران رسانه ملی با نثار تاج گل و قرائت فاتحه با آرمان‌های امام راحل میثاقی دوباره بستند.

رئیس رسانه ملی در این مراسم گفت:​ امام انسانی بزرگ و ذخیره الهی بودند و تفکر و اندیشه ایشان هم تفکری ناب بود و انقلاب اسلامی ایران نقطه عطفی برای تاریخ به شمار می‌آید.

دکتر علی عسکری افزود:​ انقلاب اسلامی در عصر جدید، راه جدیدی را فراسوی بشریت قرار داد و آن توجه انسان‌ها به خدای متعال بود.

وی تأکید کرد:​ پایه انقلاب امام خمینی (ره) دین مداری بود و فعالیت ما در رسانه ملی نیز ترویج دین مداری است.

رئیس رسانه ملی پایه دوم انقلاب امام خمینی را عدالت خواهی دانست و افزود:​ عدالت خواهی ریشه در دین و انقلاب ایران دارد.

دکتر علی عسکری پایه سوم انقلاب اسلامی ایران را کرامت خواهی برای انسان دانست و گفت: نماد کرامت خواهی مردم سالاری در جامعه است.

وی استقلال طلبی را یکی دیگر از ویژگی‌های انقلاب اسلامی دانست و افزود: برای رسیدن به این هدف انقلاب ما خون‌ها داد و جوان‌های زیادی را در این راه نثار کردیم.

رئیس رسانه ملی، اساس همه چیز برای استقرار نظام را ولایت فقیه دانست و گفت: امام فرمودند پشتیبان، ولی فقیه باشید تا به نظام آسیب نرسد.

دکتر علی عسکری افزود: امیدواریم که ما بتوانیم این ۵ رکن انقلاب را در زمینه‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی اجرا و عملیاتی کنیم.

رئیس رسانه ملی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران استمرار دارد، گفت: نظام اسلامی ما بستر مناسبی برای استمرار انقلاب اسلامی است و اگر تفکر انقلابی نباشد امکان مقاومت در برابر دشمنان نخواهد بود.

وی ابراز امیدواری کرد، با تأسی از امام بتوانیم در چهلمین سال انقلاب و در چهلمین بهار آزادی بزرگ‌ترین راهپیمایی و حضور پرشور مردم را در ۲۲ بهمن داشته باشیم و بتوانیم در جهت پیشرفت کشور گام اساسی و بلندی برداریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها