رئال مادرید با برتری سه بر یک مقابل اتلتیکومادرید به رده دوم لالیگا رسید.
کد خبر: ۱۱۹۱۰۷۰
رئال دربی مادرید را برد و به رده دوم لالیگا رسید (تصاویر)

به گزارش جام جم آنلاین ،‌ جدال نفسگیر و حساس اتلتیکو و رئال دیشب با پیروزی 1-3 کهکشانی ها به اتمام رسید. در دیداری بسیار پربرخورد که نقش وی ای آر (سیستم ویدئو چک) در آن ملموس بود. این بازی پر از اشکالات داوری بود.

رئال ابتدا دقیقه 16 توسط کاسیمیرو به یک گل زیبا دست یافت و از میزبان خود پیش افتاد. 9 دقیقه بعد گریزمان موفق شد کار را به تساوی بکشاند.

او روی پاس کوریا با کورتوا تک به تک شد و توپ را از میان پاهای گلر بلژیکی عبور داد تا همه چیز مساوی شود. گلی که ابتدا به دلیل آفساید مردود اعلام شد ولی پس از بررسی وی ای آر درستی گل تایید شد؛ اما مشکوک بودن گل به صحنه ای بر می گردد که کوریا در میانه زمین توپ را از وینیسیوس گرفت و به گریزمان پاس داد.

در تصاویر به نظر می رسد که او ساق پای وینیسیوس را هدف قرار داده و با خطا موفق به تصاحب توپ شده اما عجیب اینکه وی ای آر این صحنه را مورد بررسی قرار نداد و گل مورد قبول واقع شد.

گل گریزمان که از حیث حضور او در آفساید مورد بررسی قرار گرفت و صحت آن تایید شد.

صحنه جنجالی بعدی به پنالتی دقیقه 40 برمی گردد. زمانی که وینیسیوس توسط خیمنز سرنگون شد. داور بلافاصله اعلام پنالتی کرد اما بازیکنان اتلتیکو معتقد بودند که خطا بیرون محوطه رخ داده است. صحنه توسط وی ای آر مورد بررسی قرار گرفت و تصمیم داور تایید شد.

نیمه دوم و دقیقه 55 بازی بود که اتلتیکو توسط آلوارو موراتا به گل تساوی دست یافت اما گل توسط کمک داور آفساید اعلام شد و پس از بررسی وی ای آر نیز مشخص شد تصمیم کمک داور درست بوده است.

دقیقه 67 بازی موراتا بازهم در متن یک صحنه جنجالی دیگر قرار داشت. او درون محوطه جریمه پس از برخورد با کاسیمیرو سرنگون شد ولی داور آن را پنالتی تشخیص نداد. وی ای آر نیز نظر او را تایید کرد. طبق نظر کارشناس داوری مارکا این صحنه باید به سود اتلتیکو پنالتی اعلام می شد.

پنالتی ای که اگر اعلام می شد شاید روی سرنوشت بازی تاثیر مستقیم می گذاشت چرا که بازی در این مقطع 1-2 به سود رئال دنبال می شد.

رئال که تیم مسلط زمین نشان می داد با گل دقیقه 75 گرت بیل کار میهمان را تمام کرد و نشان داد که نه تنها روزهای بد ابتدای فصل را فراموش کرده است که حالا مدعی جدی قهرمانی در تمام جام هاست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها