مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان با بیان این که ابعاد زمین لغزش محور «زیارت» وسیع است گفت: مسافران و شهروندان این منطقه باید از تردد غیر ضروری در این مسیر پرهیز کنند.
کد خبر: ۱۱۹۱۰۵۳
ابعاد زمین لغزش محور زیارت وسیع است/ تردد غیرضروری ممنوع

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، مهدی میقانی، بعدازظهر شنبه در جلسه مدیریت بحران گرگان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: به علت زمین لغزش در مسیر جاده زیارت مسافران و شهروندان این منطقه باید از تردد غیر ضروری پرهیز کنند.

وی افزود: طی بارش برف و باران در روزهای اخیر و پر آب شدن رودخانه روستای زیارت (حدود ۱۴۹ میلی متر)، مسیر رفتن به این روستا با مشکل مواجه شده و نیروهای راهداری گرگان برای باربرداری این منطقه زحمت زیادی کشیدند.

میقانی گفت: ابعاد این حادثه وسیع است و به دلیل راه مواصلاتی بودن و عرض کم معبر باید نگاه عاجلی به آن داشت.

وی تصریح کرد: بالا آمدن آب رودخانه و گل و لای در مسیر عبور خودروها تردد در این جاده به سختی انجام می شود اما مسیر باز است.

میقانی با بیان این که احتمال طغیان رودخانه در این مسیر که فاصله رودخانه با جاده کم است دور از انتظار نیست، ادامه داد: تقاضای عبور در این محور زیاد است و باید مسکن پیدا کرد تا آسیبی به کاربران و جاده وارد نشود.

وی تأکید کرد: بارش در چند روز آینده شدت می یابد و امکانات ما از نظر نیروی انسانی، بیل و کامیون بسیار محدود است لذا همه دستگاه ها باید به صورت جدی در مسیر زیارت پای کار باشند و حرف و تلفن هیچ اثری ندارد.

میقانی گفت: شرایط کارکردن در محور زیارت سخت است و باید مدیریت شود؛ نه می توان به طور مطلق جاده را بست و نه می توان آن را به طور مطلق باز گذاشت باید این امر مدیریت شود.

وی بیان کرد: دیواره سازی رودخانه و زدن شمع و غیره باید هرچه سریع تر اتفاق بیفتد و این گلوگاه به بلدوز دی هشت و بیل زنجیره ای نیاز دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها