انتقاد رئیس دانشگاه مازندران:

اعتبار سالانه دانشگاه های استان اندک است

اجرای طرح های توسعه ای در دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۹۰۵۷۷
آغاز اجرای طرح های توسعه ای دانشگاه علوم پزشکی

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صدا و سیما ، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان در نمایشگاه دستاوردهای حوزه سلامت دانشگاه علوم پزشکی در چهار دهه انقلاب اسلامی گفت: با آغاز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مجوز توسعه فضاهای آموزشی در 19 هزار متر مربع در این دانشگاه آغاز شد.

دکتر شیرانی افزود: دانشکده های پرستاری، پیراپزشکی، بهداشت دهان و دندان و پژوهشکده از جمله طرح های مصوب است که تا شش سال آینده و هر سال با هشت میلیارد تومان اعتبار ساخته خواهند شد.

وی همچنین با اشاره به توانمندی های امروز دانشگاه علوم پزشکی استان در چهار دهه گفت: امروز این استان با 10 بیمارستان و یکهزار و 500 تخت بستری و بیش از دو هزار و 500 عضو هیأت علمی با تجهیزات به روز پزشکی، توانایی درمان های تخصصی و فوق تخصصی را داراست و نیازی به اعزام بیماران به استان های دیگر نیست.

وی افزود: برای 15 سال متوالی دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری رتبه نخست را در بین دانشگاه های هم سطح خود در حوزه پژوهش کسب کرده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری همچنین درصد بهره مندی شهروندان و روستائیان را از خدمات بهداشتی در این استان 100 درصد عنوان کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها