نایب رئیس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی:

نکاتی که دیابتی‌ها در مورد جراحی باید بدانند

نایب رئیس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ضمن هشدار در مورد تزریق بوتاکس در آرایشگاه‌هاگفت: امروزه افراد غیرحرفه‌ای و غیرمجاز در اعمال زیبایی دخالت می‌کند و این مسئله سلامت مردم را به خطر می‌اندازد.
کد خبر: ۱۱۹۰۵۴۴
نکاتی که دیابتی‌ها در مورد جراحی باید بدانند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، حامد باطنی در آستانه برگزاری کنگره بین‌المللی جراحان پلاستیک اظهار داشت: این کنگره یکم تا سوم اسفند ماه سال جاری در بیمارستان حضرت فاطمه (س) با حضور اساتید و صاحبنظران داخل و خارج از کشور برگزار می‌شود.

دبیر علمی کنگره جراحان پلاستیک و زیبایی در ارتباط با بیماران دیابتی گفت:‌این افراد برای حفظ سلامتی‌شان توصیه می‌شود حتما قندخون را در کنترل داشته باشند تا بدنشان کمتر دچار آسیب ناشی از این بیماری شود.

وی با اشاره به اینکه دیابت التیام زخم را به تأخیر می‌اندازد گفت: افرادی که دیابت کنترل نشده دارند باید از عمل‌های غیرضروری در آنها پرهیز شود چرا که دچار عارضه و چالش‌های فراوان خواهند شد.

این فوق‌تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی اعلام کرد: متأسفانه امروزه افراد زیادی که غیرحرفه‌ای و غیرمجاز هستند در اعمال زیبایی دخالت می‌کند و این مسئله سلامت مردم را به خطر می‌اندازد.

وی بیان داشت: متأسفانه در مواردی همچون تزریق بوتاکس افراد غیرپزشک در مراکز زیبایی مداخلات پزشکی کرده و برای فرد این مسئله بسیار خطرناک است چرا که اگر مشکلی پیش آید و فرد دچار عارضه هنگام بوتاکس شود آنها نمی‌توانند شرایط را جهت حفظ سلامتی بیمار کنترل کند.

به گفته وی، ورود افراد غیرمجاز در امر زیبایی همچنین سبب می‌شود پس از عمل فرد گرفتار عوارض احتمالی زیادی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها