فرمانده نهاجا گفت: رویه حقارت‌آمیز نیروی هوایی ارتش در زمان حکومت شاه ملعون، پس از پیروزی انقلاب کاملا زیر و رو شد و امروز نه تنها همه چیز در اختیار خود نیروی هوایی است، بلکه ما موفق شدیم به ساخت در رده‌های بسیار پیچیده‌ هوایی وارد شویم.
کد خبر: ۱۱۹۰۵۰۷
به مرحله ساخت «رده‌های بسیار پیچیده‌ هوایی» ورود کردیم

به گزارش جام جم آنلاین از میزان ، امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» با بیان اینکه نیروی هوایی ارتش قبل از پیروزی انقلاب اولا هیچ محصول تولید شده بومی نداشت، اظهار کرد: اگر قرار بود در آن زمان محصولی در نیروی هوایی تولید شود، تولید آن محصول حالت مونتاژی داشت و با اتکا صددرصدی به منابع بیرونی انجام می‌شد.

وی افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، متخصصان فنی نیروی هوایی ارتش حتی اجازه نزدیک شدن به هواپیماها اعم از جنگنده و سوخت‌رسان و ترابری را نداشتند و این مستشاران خارجی بودند که همه کارها از هدایت و راهبری تا آموزش را انجام می‌دادند.

فرمانده نهاجا با اشاره به ساخت جنگنده‌های بومی «صاعقه» و «کوثر» پس از پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از دوران دفاع مقدس، گفت: رویه حقارت‌آمیز نیروی هوایی ارتش در زمان حکومت شاه ملعون، پس از پیروزی انقلاب کاملا زیر و رو شد و امروز نه تنها همه چیز در اختیار خود نیروی هوایی است، بلکه ما موفق شدیم به ساخت در رده‌های بسیار پیچیده‌ هوایی وارد شویم.

امیر نصیرزاده خاطرنشان کرد: اعتماد به نفس، خوداتکایی، انگیزه الهی و پیشرفت‌های خیره‌کننده نیروهای مسلح کشورمان، همه و همه به برکت وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها