معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: فردی که یکی از بستگان خود را در شهرستان قصرشیرین به قتل رسانده بود دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۹۰۳۹۱
دستگیری قاتل فراری

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان ، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: فردی که اقدام به قتل یکی از بستگان خود در شهرستان قصرشیرین کرده بود با اقدام به موقع پلیس و در مدت کمتر از ۷۲ ساعت دستگیر شد.

سرهنگ "محمدرضا آمویی" افزود: به دنبال وقوع یک فقره قتل در شهرستان قصرشیرین، ماموران رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی گفت: با انجام تحقیقات گسترده، ماموران متوجه شدند که پدر ومادر قاتل به یکی از شهرستان‌های همجوار متواری و در منزل یکی از بستگان مخفی شده اند.

سرهنگ آمویی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی و با رعایت تمام ضوابط، پس از ورود به منزل، والدین قاتل را دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه گفت: پدر و مادر قاتل در بازجویی‌های بعمل آمده به جرم فرزند خود مبنی بر ارتکاب قتل بوسیله سلاح سرد اعتراف و علت آن را اختلافات خانوادگی عنوان کردند.

وی افزود: در ادامه تحقیقات قاتل که به یکی از شهرستان مرکزی کشور گریخته بود با شگرد‌های خاص پلیس به قصرشیرین هدایت و در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

سرهنگ آمویی بیان کرد: متهم انگیزه قتل را انتقام جویی و اختلافات خانوادگی عنوان کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها