رئیس پلیس راه استان مرکزی آخرین جزئیات واژگونی تریلی حامل فرآورده‌های نفتی در استان مرکزی را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۱۹۰۲۹۶
واژگونی تریلی حامل فرآورده‌های نفتی در استان مرکزی

به‌گزارش جام جم آنلاین از تسنیم ، بامداد امروز یک دستگاه خودروی تریلی حامل فرآورده‌های نفتی به مقصد پتروشیمی شازند در جاده تهران، روبروی روستای ابراهیم آباد واژگون شد.

آتش‌‌نشانان برای جلوگیری از حوادث احتمالی بی‌درنگ اقدام به ایمن‌سازی محل حادثه و قطع برق خودرو کرده و سپس با استفاده از چندین رشته لوله آبدهی آتش‌نشانی به کمک نیروهای عملیاتی واحد خیرآباد مشغول خنک‌سازی مخزن این خودرو برای جلوگیری از بروز آتش‌سوزی شدند.

راننده این خودرو مصدوم شده و توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد، با توجه به این که تانکر این خودرو بر اثر واژگونی دچار نشتی شده و فرآورده‌های نفتی جاده را لغزنده کرده بود، آتش‌نشانان با پاشیدن ماسه بر روی سطح مواد، جاده را ایمن‌سازی کرده و پس از برگرداندن خودرو به حالت اولیه و تحویل آن به همکاران پتروشیمی شازند که در محل حادثه حضور یافته بودند به ماموریت خود پایان دادند.

رئیس پلیس راه استان مرکزی ضمن تایید این حادثه با اشاره به این حادثه اظهار داشت: این واژگونی در کیلومتر 30 محور اراک به سلفچگان اتفاق افتاده که یک تانکر ولو به سبب عدم توجه به جلو از جاده خارج و واژگون شده است.

سرهنگ ایرج کهریزی افزود: به محض واژگونی عوامل امدادی، پلیس، آتش‌نشان، اورژانس و سایر عوامل بر سر صحنه هستند تا بار را منتقل کنند.

وی تصریح کرد: تریلی خارج از جاده واژگون شده و مشکلی در تردد به وجود نیامده و انسدادی ایجاد نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها