خواستگار قلابی با خواستگاری از خانم‌ها اقدام به سرقت و کلاهبرداری از آنها می‌کرد.
کد خبر: ۱۱۹۰۲۶۷
خواستگار قلابی را شناسایی کنید

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، مدتی قبل چند خانم با حضور در شعبه ۱۵ دادسرای ناحیه پنج از مرد جوانی به اتهام کلاهبرداری و سرقت شکایت کردند.

شکات در این پرونده‌ها اعلام کردند توسط مردی به نام «کوروش جعفر علی‌آده» متولد ۱۳۵۵ به بهانه ازدواج مورد سرقت و کلاهبرداری قرار گرفته‌اند.

یکی از شکات در اظهاراتش به بازپرس گفت که متهم، از وی خواستگاری کرده و مدتی بعد به بهانه خرید، او را به یکی از مراکز خرید در تهران برده و در فرصتی مناسب کیف حاوی طلاهای این خانم را به سرقت برده است.

شاکی دیگری در اظهاراتش به بازپرس گفت: پس از آشنایی با کوروش و قرار ازدواج با وی، یک روز به خارج شهر تهران (جاده چالوس) رفتیم و حین پیاده شدن من از خودرو، کوروش پس از سرقت کیف پول و طلاهایم، متواری شد.

در ادامه تحقیقات مشخص شد متهم با خواستگاری از مالباختگان، باب دوستی را با آنها باز کرده و سپس به بهانه‌های مختلف مانند خرید خودرو و خرید وسایل منزل از آنها کلاهبرداری می‌کرده است.

بررسی‌ها حاکی از آن بود متهم چند سال قبل نیز به اتهام مشابه بازداشت شده و از تعدادی خانم به همین شیوه سرقت کرده و محکوم به حبس شده است.

در ادامه تلاش برای بازداشت این متهم آغاز شد اما اقدامات انجام شده تاکنون منجر به بازداشت نامبرده نشده لذا با توجه به مجوز ماده ۹۶ قانون آیین دادرسی کیفری با دستور سعید احمدبیگی؛ بازپرس پرونده، تصویر و مشخصات متهم در رسانه‌ها منتشر و از شهروندان درخواست می‌شود هرگونه اطلاع از متهم را با پایگاه دوم آگاهی تهران جنت‌آباد یا شعبه ۱۵ بازپرسی ناحیه پنج تهران درمیان بگذارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها