100 روستای چهارمحال و بختیاری از خدمات کتابخانه‌ای سیار بهره مندند.
کد خبر: ۱۱۸۹۹۳۳
بهره مندی 100 روستای چهارمحال و بختیاری از خدمات کتابخانه‌ای سیار

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صداوسیما، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت:تاکنون یک مرکز کتابخانه سیار روستایی در شهرستان شهرکرد و یک مرکز در شهرستان کوهرنگ، یک مرکز سیار روستایی در منطقه گندمان فعالیت داشت که با اضافه شدن روستاهای بخش لردگان در مجموع 100 روستا در این استان از خدمات فرهنگی کتابخانه‌ای سیار روستایی بهره‌مند می شوند.

فرزاد رحیمی افزود:کتابخانه‌های سیار روستایی در چهارمحال و بختیاری دارای دو هزار و 500 عضو و 20 هزار جلد کتاب هستند که به صورت متناوب به کودکان و نوجوانان روستاهای این استان کتاب امانت می‌دهد.

وی گفت:در این کتابخانه های سیار فعالیت‌های فرهنگی دیگر از جمله آموزش کاردستی، شعرخوانی، بازی و سرگرمی، اجرای نمایش، قصه گویی و غیره را هم به صورت رایگان برای بچه های روستا اجرا می‌کند.

رحیمی همچنین گفت: برای ایجاد عدالت فرهنگی و بهره مندی مناطق کمتر برخوردار چهارمین کتاب خانه سیار روستایی کانون در منطقه لردگان راه اندازی می شود.

وی افزود:این کتاب خانه قرار است از این پس ماهانه 30 روستا در منطقه لردگان را زیر پوشش فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی کانون در بیاورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها