سخنگوی سازمان مدیریت بحران تاکید کرد

لزوم رعایت نکات ایمنی در محورهای کوهستانی

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: در جاده‌های کوهستانی استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، آذربایجان شرقی و غربی، البرز، بخش‌هایی از تهران و قزوین، اکنون بارش برف و باران وجود دارد؛ لذا توصیه می‌شود هموطنان از تردد و توقف در حاشیه مسیل‌ها و رودها جداً خودداری کنند.
کد خبر: ۱۱۸۹۷۱۵
لزوم رعایت نکات ایمنی در محورهای کوهستانی

به گزارش جام جم آنلاین، بهنام سعیدی در گفتگو با فارس در ارتباط با شرایط جوی امروز، گفت: در نیمه جنوبی استان کرمان، خراسان‌جنوبی و نیمه جنوبی استان سیستان و بلوچستان اکنون شاهد رگبار، رعد و برق، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیرها خواهیم بود.

وی افزود: در جاده‌های کوهستانی استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، آذربایجان شرقی و غربی، البرز، بخش‌هایی از تهران و قزوین، اکنون بارش برف و باران وجود دارد لذا توصیه می‌شود هموطنان از تردد و توقف در حاشیه مسیل‌ها و رودها جداً خودداری کنند.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور در ادامه گفت: به دلیل احتمال بارش تگرگ در مناطق مستعد خواهشمند است هموطنان احتیاط لازم را برای کاهش خسارات مدنظر قرار دهند.

سعیدی بیان کرد: از امروز بعدازظهر تا فردا در شمال استان سیستان و بلوچستان، شرق یزد و شرق کرمان وزش باد شدید و احتمال ایجاد گرد و خاک وجود دارد که هموطنان در صورت اقدام به سفر باید نکات ایمنی را مدنظر قرار دهند.به خصوص اگر می‌خواهند سفری در این مناطق انجام دهند با اداره هواشناسی و دستگاه‌های امدادی در ارتباط باشند.

وی بر اساس گزارشی از اداره کل بحران استان همدان افزود: کلیه مدارس ابتدایی و مقطع پیش‌دبستانی به علت بارش برف در شیفت صبح این استان تعطیل شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها