دادستان نیکشهر از آخرین جزییات حمله گروهک تروریستی جیش الظلم به یکی از واحد‌های سپاه در شهر نیکشهر خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۹۶۲۳
جزییاتی تازه از حمله تروریستی به نیرو‌های سپاه در نیکشهر

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان ، گل محمدی دادستان نیکشهر : صبح دیروز ۳ فرد مسلح با هدف حمله به مقر سپاه نیکشهر خود را به پشت دیوار‌های محافظتی این محل میرسانند که در ادامه دو تن از تروریست‌ها با استفاده از سکویی از قبل تهیه شده از دیوار عبور کرده و با پوشش لباس نظامی وارد ناحیه مقاومت سپاه نیکشهر می‌شوند.

این دو تروریست مسلح با بهره گیری از لباس نظامی خود را به صبحگاه مشترک سپاه نزدیک کرده و پس از سنگر گرفتن اقدام به تیراندازی به سوی حاضران در محل می‌کنند که در این حادثه یک تن شهید و شش نفر هم مصدوم می‌شوند که متاسفانه حال دو تن از زخمی‌های این حادثه تروریستی وخیم گزارش شده است که برای ادامه درمان به مرکز استان اعزام شده اند.

پاسداران و نیرو‌های حاضر در منطقه بلافاصله با تروریست‌ها درگیر می‌شوند و تروریست‌ها پس از اینکه می‌بینند زیر آتش سنگین نیرو‌های انقلابی قرار دارند با برجا گذاشتن مهمات و سلاح‌های خود از محل متواری می‌شوند.

دو تروریست مسلح در ادامه به سرعت خود را به خودروی سواری که از قبل توسط فرد سوم آماده شده بود می‌رسانند و از محل متواری می‌شوند.

از تروریست‌ها اقلامی، چون تعدادی نارنجک، دو جلیقه انفجاری، مقادیر زیادی فشنگ و اسلحه کلاش و کلت برجا مانده و با توجه به اقلام به جامانده این افراد به زودی دستگیر خواهند شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها