رئیس پلیس راه مازندران گفت: جاده کندوان از ساعت ۲۱:۳۰ تا ۵ بامداد امشب تا روز سه شنبه شبانه بسته می‌شود.
کد خبر: ۱۱۸۹۶۰۱
ادامه انسداد جاده کندوان از امشب

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه انسداد شبانه جاده کندوان از ۲۹ مهر ماه امسال آغاز شد و همچنان ادامه دارد، گفت: این محدودیت از ساعت ۲۱:۳۰ تا ۵ بامداد روز‌های شنبه تا سه شنبه هر هفته به جز ایام تعطیل اعمال می‌شود.

وی افزود: در مدت اجرای محدودیت انسداد شبانه جاده کندوان رفت و آمد از جاده‌های هراز و سوادکوه به عنوان محور‌های جایگزین انجام می‌شود.

سرهنگ قدمی گفت: در حال حاضر رفت و آمد خودرو‌ها در همه جاده‌های مازندران به صورت عادی و روان است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: با توجه به فصل سرما توصیه ما به رانندگان تجهیز خودرو به تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ و اطمینان از سلامت فنی خودرو‌ها است.

سرهنگ قدمی به رانندگان وسایل نقلیه هشدار داد با توجه به وضعیت جوی برای رفت و آمد در جاده‌های کوهستانی خودرو‌های خود را به تجهیزات زمستانی به ویزه زنجیر چرخ مجهز کنند.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها