مدیرکل مدیریت بحران خوزستان خبر داد:

سیل‌بند روستای آلبوعفری ترمیم شد

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان از ترمیم سیل بند روستای آلبوعفری شهرستان دشت آزادگان با همراهی مردم، جوانان و مسئولان شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۹۴۳۷
سیل‌بند روستای آلبوعفری ترمیم شد

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، کیامرث حاجی‌زاده در توضیح آخرین وضعیت سیل بند روستای آلبوعفری با اشاره به شکستگی این سیل بند در جریان سیلاب روزهای گذشته خوزستان گفت: حجم عظیمی از آب رودخانه به سمت اراضی سرازیر شد اما با همراهی مردم، جوانان و مسئولان شهرستان اعم از فرماندار، اعضای شورای مدیریت بحران و معتمدین محلی، در ساعات اولیه همکاری جهت ترمیم این سیل بند شروع شد.

وی با اشاره به بازدیدهای متعدد و دستورات اکید استاندار خوزستان نسبت به ترمیم سیل بند روستای آلبوعفری بیان کرد: بعد از ترمیم سیل بند رفیع، کار روی روستای آلبوعفری متمرکز شد و برای حل مشکلات این روستا حرکت جهادی از شامگاه پنج شنبه آغاز تا روز جمعه ادامه داشت.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان ادامه داد: ۹۵ درصد مشکل سیل بند روستای آلبوعفری برطرف شده و تنهانشت‌گیری آن باقی مانده که باید به صورت تخصصی توسط سازمان آب و برق خوزستان انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: کلیه ماشین آلات در منطقه حضور دارند تا سیل بند روستای آلبوعفری را کامل کرده و ارتفاع دهند تا دلهره‌ای برای مردم منطقه وجود نداشته باشد.

حاجی زاده با اشاره به اینکه سیل بند روستای آلبوعفری پس از اینکه دچار شکستگی شد، شیب رودخانه را به سمت خود آورده است، گفت: بیش از ۵۰ سال است که رودخانه لایروبی نشده و لازم است برای جلوگیری از بلاها تمهیداتی اندیشیده شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان دستگاه‌های مختلفی برای ترمیم سیل بند آلبوعفری کمک‌رسانی کردند،اظهارکرد: جهت ترمیم این سیل بند حدود ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات سنگین شبانه‌روز فعال بودند و البته عملیات ترمیم باید کامل شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها