رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا

توقیف محموله ۶۰۰ میلیاردی قطعات خودرو

رئیس کلانتری ۱۴۲ کن با اعلام دستگیری ۲ سارق لوازم داخلی خودرو در محدوده شهران، گفت: این متهمان در تحقیقات انجام شده به ۱۹ فقره سرقت اعتراف کردند.
کد خبر: ۱۱۸۸۷۰۳
دستگیری سارقان لوازم داخلی خودرو در «شهران»

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سرهنگ علیرضا یوسفوند به تشریح این خبر پرداخت و اظهار کرد: با ارایه شکایت از سوی شهروندان ساکن محدوده شمال غرب تهران در خصوص سرقت هایی از داخل خودرو هایشان، پرونده ای در کلانتری تشکیل و تیم های عملیاتی برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان اقدامات خود را آغاز کردند.

وی افزود: در بررسی های انجام شده از شگرد سارقان مشخص شد که این سرقت ها از سوی دو سارق حرفه ای صورت گرفته و هر بار این متهمان با تخریب در خودروهایی که سیستم ایمنی مناسبی ندارند، اقدام به سرقت لوازم داخلی و قطعات خودرو می کنند.

وی افزود: با به دست آمدن اطلاعات مربوطه گشتزنی های هدفمند گشت های کلانتری بیشتر شده و مناطقی که سابقه سرقت داشت تحت کنترل و نظارت بیشتر قرار گرفت که این که در شب گذشته این اقدامات نتیجه داده و ماموران دو مرد را در حال سرقت از یک خودرو مشاهده و تحت تعقیب قرار دادند.

سرهنگ یوسفوند عنوان داشت: این سارقان که با تخریب در یک خودرو در حال سرقت از آن بودند از سوی ماموران تحت تعقیب قرار گرفتند که در نهایت پس از چند دقیقه فرار دستگیر و به همراه مالک خودرو که شناسایی شده بود به کلانتری منتقل شده و در بازجویی های انجام شده به ۱۹ فقره سرقت لوازم داخلی خودرو اعتراف کردند.

به گفته این مقام انتظامی، مالباخته با حضور در کلانتری خودروی خود را شناسایی کرده و تحویل گرفت و سارقان نیز در بازجویی های انجام شده پس از اعتراف به جرایمشان، به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

گفتنی است، با خاتمه پرونده و حضور مالباختگان در کلانتری بخشی از اموال مسروقه که از مخفیگاه متهمان کشف شده بود، به مالکانشان بازپس داده شد که این اقدام با تشکر و قدردانی شهروندان همراه بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها