شبکه رادیویی تهران امروز در برنامه «تهران ورزشی» آخرین اخبار و رویدادهای بازی ایران و ژاپن را که بعد از 15 سال در رقابت های جام ملت های آسیا باهم روبه رو می شوند، به سمع هواداران تیم ملی می رساند.
کد خبر: ۱۱۸۸۱۵۵
ایران - ژاپن؛ 15 سال بعد

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی تهران، تیم ملی فوتبال ایران امروز از ساعت 17 و 30 دقیقه، در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا در ورزشگاه هزا بن زاید شهر العین، به مصاف ژاپن خواهد رفت.

شبکه رادیویی تهران با ویژه برنامه «تهران ورزشی» از ساعت 17 تا 20 و 15 دقیقه این رویداد مهم ورزشی را پوشش می دهد.

دو تیم برای رسیدن به فینال انگیزه زیادی دارند و حالا طرفداران فوتبال ایران نیز امیدوارند بعد از سالها به دیدار نهایی برسیم تا جام قهرمانی را از آن خود کنیم. علاوه بر پوشش خبری این رویداد با حضور مهمان‌های ویژه در حوزه فوتبال، آخرین شرایط و احوال بازیکنان، حال و هوای حاکم بر بازی و حواشی را به سمع شنوندگان می رسانیم.

مرتضی فنونی‌زاده بازیکن سابق فوتبال و مجتبی تقوی بازیکن سابق و مربی فوتبال امروز مهمان برنامه تهران ورزشی خواهند بود.

محمدهادی نه برادر تهیه کننده، محمد میر کارشناس مجری، فربد رحیم مقدم مجری، وحید سلیمانی کارشناس داوری، نوید استاد رحیمی گزارشگر از رادیو تهران موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز شما دوستداران فوتبال را همراهی می کنند.

«مسابقه ایران و ژاپن در شرایطی برگزار می شود که سالهاست این دو تیم مسابقه رسمی با هم نداشتند. آخرین بار ایران و ژاپن در مقدماتی جام جهانی 2006 با هم روبه رو شدند اما آخرین تقابل شان در جام ملت های آسیا به سال 2004 برمی گردد. 15 سال قبل زمانی که برانکو ایوانکوویچ هدایت ملی پوشان را برعهده داشت».

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها