فرمانده انتظامی شهرستان مهران گفت: دیشب در پی بارش نزولات آسمانی یک دختربچه ۳ساله در کانال آب سقوط کرد و جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۱۱۸۸۱۰۷
مرگ دختربچه به علت سقوط در کانال آب

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان ، سرهنگ قدرت اله شهبازبیگی فرمانده انتظامی شهرستان مهران گفت:درپی تماس تلفنی یکی از شهروندان بامرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدگی دختربچه ۳ساله ، بلافاصله ماموران انتظامی درمحل حادثه حاضر شدند.

وی افزود:پس ازتحقیقات بعمل آمده مشخص شد که پس از بارش نزولات آسمانی، کانال های آب پراز آب شده و یک دختر بچه ۳ساله پس از خروج از خانه درکانال آب سقوط می کند.

سرهنگ شهبازبیگی ادمه داد: بلافاصله این دختربچه ۳ ساله به بیمارستان امام حسین(ع) مهران انتقال داده شد که تلاش پزشکان برای احیاء وی بی نتیجه ماند و متاسفانه جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران درپایان اضافه کرد:غرق شدگی یکی از علل های مرگ ومیر غیر عمدی است که به راحتی قابل پیشگیری است وعلی رغم هشدارهای که دراین زمینه داده می شود متاسفانه هموطنان ما به این موضوع بی تفاوت هستند،باید درمواقع بارش باران وآب گرفتگی معابر هنگام راه رفتن مواظب کانال های آب باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها