سردار قاسمی گفت: با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی پلیس، اعضای باند توزیع اسکناس‌های تقلبی دستگیر و بیش از ۵۶۰ میلیون ریال تراول و اسکناس تقلبی از آنان کشف شد.
کد خبر: ۱۱۸۷۴۶۷
بازداشت اعضای باند توزیع اسکناس‌های تقلبی در سمنان

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار روح الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر توزیع اسکناس‌های تقلبی توسط فردی ۳۰ ساله در سطح استان سمنان، ماموران پلیس آگاهی، تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز کردند.

وی به شناسایی کامل متهم و دستگیری وی با هماهنگی قاضی پرونده اشاره و بیان کرد: در بازدید از منزل و مغازه این متهم، مبلغ یک میلیون و ۷۰ هزار تومان تراول و اسکناس جعلی کشف شد.

سردار قاسمی ادامه داد: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، اعضای اصلی باند توزیع اسکناس‌های تقلبی در غرب کشور شناسایی و به صورت نامحسوس، آنان را تحت نظر قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: سه تن از اعضای این باند با نقشه حرفه‌ای پلیس برای تحویل محموله سنگین اسکناس‌های تقلبی به سمنان سفر کردند و هنگام معامله دستگیر شدند.

سردار قاسمی با بیان اینکه در این عملیات جمعاً ۵۶ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان تراول ۵۰۰ هزار ریالی و اسکناس ۱۰۰ هزار ریالی از متهمان کشف شد، گفت: تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای احتمالی این باند در سایر استان‌ها ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: اشراف اطلاعاتی و توان عملیاتی ماموران انتظامی مسیر ارتکاب جرایم را برای مجرمان سخت و پیچیده کرده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن قدردانی از شهروندان که با اطلاع به موقع موضوع به پلیس مانع از توزیع این محموله سنگین اسکناس‌های تقلبی در بازار شدند، تصریح کرد: تحقق کامل همکاری پلیس و مردم، ضریب امنیت در کشور را ارتقاء خواهد داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها