عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

اتهامات اروپا علیه ایران برای فرار از برجام است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اتهامات زنجیره‌ای که علیه ایران از سوی کشورهای اروپایی مطرح می‌شود برای فرار از تعهدی است که در برجام به ایران داده‌اند.
کد خبر: ۱۱۸۷۴۶۴
اتهامات اروپا علیه ایران برای فرار از برجام است

به گزارش جام جم آنلاین، سیدحسین نقوی حسینی در گفتگو با مهر درباره تحریم اشخاص حقیقی ایرانی از سوی دانمارک و هلند، گفت: کشورهای اروپایی از جمله دانمارک، هلند و فرانسه میزبان گروه های تروریستی تابلودار هستند و اسناد معتبری در خصوص تروریستی بودن این گروه ها و افراد در سازمان ملل وجود دارد.

وی گفت: گروهک منافقین و یا گروه الاحوازیه که اخیرا دستش به خون ۴۰ نفر از هموطنان مان آلوده شد در هلند دفتر دارند و فعالیت می کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ادعاهای کشورهای اروپایی مبنی بر تروریستی بودن جمهوری اسلامی و دستگاه های اطلاعاتی ایران، بهانه ای در قبال تخلف اروپایی ها از تعهدات شان در برجام است.

اروپا جسارت تصمیم گیری در برابر آمریکا را ندارد

نقوی حسینی با بیان اینکه کشورهای اروپایی قول داده بودند SPV را تا ژانویه نهایی خواهند کرد اما به این وعده خود عمل نکردند، اظهارداشت: اروپایی ها جسارت تصمیم گیری در برابر آمریکا را ندارند و برای آنکه افکار عمومی را توجیه کنند زنجیره اتهامات علیه جمهوری اسلامی را آغاز کرده اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اتهامات زنجیره ای که علیه ایران از سوی کشورهای اروپایی مطرح می شود برای فرار از تعهدی است که در برجام به ایران داده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها