معاون اجتماعی پلیس گیلان در خصوص دستگیری و شلیک به عامل انتحاری در لنگرود، گفت: برابر گزارش واصله این مرد 32 ساله از سلامت روان برخوردار نبوده است.
کد خبر: ۱۱۸۷۰۸۹
دستگیری عامل انتحاری پمپ بنزینی در لنگرود

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا ، سرهنگ مجید رسول زاده در خصوص خبری مبنی بر دستگیری عامل انتحاری در پمپ بنزینی در لنگرود، اظهار کرد: مردی 32 ساله ساعت 18 و 45 دقیقه عصر روز چهارشنبه با حضور در جایگاه پمپ بنزین ادعا می‌کند که مجهز به کمربند انتحاری است و رعب و وحشت ایجاد می‌کند، بلافاصله پمپ بنزین تخلیه می‌شود.

معاون اجتماعی پلس گیلان افزود: شهروندان بلافاصله با نیروی انتظامی تماس می‌گیرند، ماموران نیروی انتظامی ابتدا با شلیک هوایی سعی در منصرف کردن وی دارند اما فرد مذکور همچنان بر تهدیدات خود پافشاری می‌کند لذا ماموران به پای چپ وی شلیک می‌کنند.

وی ادامه داد: گروه چک و بررسی بمب در محل حادثه حاضر می‌شود که با تحقیقات به عمل آمده مشخص می‌شود وی فاقد چاشنی و مواد منفجره بوده است.

سرهنگ رسول‌زاده با بیان اینکه فرد مذکور بلافاصله به بیمارستان منتقل می‌شود و حال عمومی وی خوب است، تصریح کرد: برابر گزارش واصله این مرد 32 ساله از سلامت روان برخوردار نبوده است.

معاون اجتماعی پلیس گیلان توصیه کرد: شهروندان در چنین مواقعی به شایعات توجه نکنند و اخبار موثق را از طریق مرکز اطلاع رسانی پلیس، خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها پیگیری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها