رقابت های جام ملت های آسیا در مرحله یک هشتم نهایی روز گذشته پیگیری شد.
کد خبر: ۱۱۸۶۴۰۳
مرور اتفاقات دیروز جام ملت‎ها  / «شگفتی» در کار نبود

به گزارش جام جم آنلاین ، در نخستین مسابقه دیروز تیم های ملی فوتبال ژاپن و عربستان به مصاف هم رفتند تا حساس ترین دیدار را برگزار کنند. در این دیدار ژاپن که کاملا دفاعی بازی می کرد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد. عربستان هم وداع زودهنگامی به جام داشت.

در دیگر مسابقه ای که روز گذشته برگزار شد تیم های ملی فوتبال استرالیا و ازبکستان به مصاف یکدیگر رفتند. در وقت های عادی و اضافه دو تیم به تساوی بدون گل رسیدند اما کانگوروها در ضیافت پنالتی با نتیجه چهار بر دو حریف را شکست دادند و به مرحله بعدی صعود کردند.

در آخرین دیدار روز گذشته نیز تیم های امارات و قرقیزستان مقابل هم صف آرایی کردند. این مسابقه در وقت های عادی با تساوی دو بر دو به پایان رسید اما در وقت های اضافه امارات یک گل زد تا سه بر دو بازی را ببرد و صعود کند.

به این ترتیب سه مسابقه از چهار مسابقه مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد.

تیم ملی فوتبال ایران که عمان را شکست داده بود در این مرحله مقابل چین قرار می گیرد که برای رسیدن به یک چهارم نهایی تایلند را شکست داده بود.

ویتنام هم که اردن را شکست داده بود در یک چهارم نهایی به مصاف ژاپن می رود، تیمی که دیروز در یک هشتم نهایی عربستان را مغلوب کرد.

تیم ملی فوتبال امارات هم پس از پشت سر گذاشتن قرقیزستان ، در مرحله یک چهارم نهایی مقابل استرالیا قرار می گیرد که ازبکستان را در پنالتی ها شکست داد.

تکلیف یک مسابقه دیگر یک چهارم نهایی امروز مشخص می شود. کره جنوبی به مصاف بحرین می رود و عراق و قطر هم مقابل یکدیگر صف آرایی می کنند.

در مرحله یک یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا به غیر از پیروزی غیرمنتظره ویتنام مقابل اردن که البته شگفتی تلقی نمی شود شاهد هیچ اتفاق غیرقابل پیش بینی دیگری نبودیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها