با حضور رئیس کل دادگستری خراسان رضوی، مهدی اخلاقی بعنوان دادستان جدید نظامی خراسان رضوی معرفی شد.
کد خبر: ۱۱۸۵۷۲۹
دادستان جدید نظامی خراسان رضوی معرفی شد

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان ، حجت الاسلام والمسلمین مظفری رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در مراسم تودیع و معارفه دادستان نظامی این استان با اشاره به جایگاه والا و اهمیت قوه قضائیه بعنوان مهمترین رکن حاکمیتی نظام اسلامی گفت: یکی از مهمترین وجوهی که باید مورد توجه آحاد جامعه به ویژه مسئولان قرار گیرد رعایت شئون و حفظ استقلال دستگاه قضایی است.

وی با اشاره به آیات، روایات و بیان بزرگان و ائمه معصومین (علیهم السلام) تصریح کرد: شأن قضا و جایگاه آن؛ جایگاه انبیاء الهی است و برهمین اساس وظیفه‌ای بسیار خطیر بر دوش قضات و خادمان به مردم در دستگاه قضایی قرار داشته و جامعه انتظار بسیار بالایی از این مجموعه دارد.

رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی با اشاره به برخی از آیات و روایات گفت: با این شأن و جایگاه ذکر شده برای قوه قضائیه ایراد خدشه به دستگاه قضایی شرعاً و قانوناً جایز نیست؛ حال آنکه انتظار می‌رود تمامی سازمان ها، دستگاه‌ها و مسئولان از اقدامات دستگاه قضایی در زمینه اجرای قانون و احکام الهی پشتیبانی و حمایت کنند.

مظفری با تقدیر از اقدامات انجام شده در سازمان قضایی نیرو‌های مسلح خراسان رضوی افزود: بحمدالله با مدیریت مطلوب این مجموعه شاهد استقرار نظم و قانون مندی خوبی در این حوزه هستیم و دادستان نظامی نیز نقش بسزایی در استقرار این وضع مطلوب ایفا کرده است.

وی شورای قضایی استان را مجموعه‌ای از سازمان‌های دلبسته به نظام دانست که در یک حرکت هماهنگ به ویژه در سال‌های اخیر گام‌های مؤثری در جهت ارائه خدمت به مردم شریف و بزرگوار برداشته اند.

در این مراسم همچنین محمود صفری، معاون قضایی و حقوقی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور با تقدیر از اقدامات انجام شده در مجموعه قضایی استان خراسان رضوی به بیان سیاست‌های این سازمان در جهت اجرای برنامه‌های کلان دستگاه قضایی پرداخت.

در این مراسم با تقدیر از زحمات و خدمات خاکشور و تبریک انتصاب جدید وی، مهدی اخلاقی بعنوان دادستان جدید نظامی استان خراسان رضوی معرفی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها