کانون‌های تولید گرد و خاک در عراق در حال ازبین رفتن هستند بنابراین با کاهش سرعت باد در شهر‌هایی مانند خوزستان، ایلام، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد به مرور از غلظت هوا کاسته می‌شود.
کد خبر: ۱۱۸۵۵۴۵
تداوم سرما تا اواسط هفته جاری

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، موجی که طی چند روز گذشته باعث بارش‌های خوبی در کشور شد خیلی برکت به همراه داشت و اکنون بارش‌ها در شمال شرق بیشترین اثرات خود را دارد و هموطنان ما در خراسان شمالی، گلستان، شمال خراسان رضوی، شرق مازندران­ و ارتفاعات البرز شاهد برش برف و باران هستند. البته به دلیل کاهش رطوبت امروز در بیشترین مناطق کشور با پدیده مه مواجه خواهیم شد.

دمای هوا امروز در تهران به سه درجه زیرصفر رسید، ­این یعنی­ سردترین روز‌های زمستان را تجربه کردیم و همدان سردترین مرکز ما در کل کشور بود، ضمن اینکه می‌توان به ورزغان، تنگاور و بلده اشاره کرد که دمای آن‌ها به ۱۵ تا ۱۶ درجه زیر صفر رفت.

کارشناس هواشناسی گفت: البته تا اواسط هفته تداوم سرما را خواهیم داشت و در کل می‌توان گفت: هفته آرامی پیش روی ماست یعنی بارندگی‌ها نسبت به هفته گذشته خیلی خفیف است و فقط روز­ دوشنبه موجی از کشور رد می‌شود که در نیمه غربی، این موج­ خودش را به شکل وزش باد نشان می‌دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها