رئیس اتحادیه طلا و جواهر با تاکید بر اینکه این اتحادیه هیچ مجوزی برای فعالیت شرکت سکه ثامن صادر نکرد و حتی امکان صدور این مجوز را هم نداشته است، گفت: در جلسه اخیر با مالباختگان این شرکت توضیحات لازم را دادیم.
کد خبر: ۱۱۸۴۶۴۰
جزئیات جلسه با مالباختگان سکه ثامن

به گزارش جام جم آنلاین، آیت محمد ولی در گفتگو با فارس درخصوص درخواست مناظره بین وکیل مالباختگان شرکت منحله سکه ثامن و اتحادیه طلا و جواهر، اظهارداشت: چند روز پیش تعدادی از این افراد به اتحادیه آمدند و بعد از توضیحات ما متوجه شدند ما هیچ دخالتی نداشتیم.

وی افزود: تلاش این افراد برای باز پس گرفتن سرمایه از دست رفته و ناراحتی‌ آنها قابل درک است و اگر تشخیص دادند این افراد که با انجام مناظره و یا گفتگو مساله‌ یا حقیقتی مشخص می‌شود ما هم آماده هستیم.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر درخصوص جزئیات جلسه با مالباختگان شرکت سکه ثامن گفت: ما اطمینان دادیم که اتحادیه هیچ ارتباطی به این ماجرا ندارد و مجوزی برای شرکت سکه ثامن صادر نکرده است و اصلا نمی‌توانست و نمی‌تواند به این سایت یا شرکت مجوزی بدهد.

محمدولی با بیان اینکه این جلسه حدود یک ساعتی طول کشید، تصریح کرد: شایعاتی وجود داشت و در این جلسه آن شایعات سوال شد؛ شایعاتی مانند اینکه بخشی از پول شرکت در اختیار اتحادیه است که ما توضیح دادیم اتحادیه هیچ ارتباط مالی و حتی شناختی از صاحب آن شرکت نداشته است.

وی تاکید کرد: بنده هم از این اتفاق ناراحت هستم و امیدوارم پرونده در قوه قضائیه به سرعت بررسی شود و در صورت امکان بخشی از دارایی این افراد بازگردد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر در پاسخ به این سوال که آیا نباید قوانین مشخصی برای فعالیت این شرکت‌ها وجود داشته باشد، گفت: در این مدت بارها تاکید کرده‌ام تا زمانی که بستر مناسب برای اینگونه فعالیت‌‌ها و نظارت بر آنها در فضای مجازی وجود ندارد، باید این روش‌های کسب و کار غیرقانونی اعلام شود.

به گفته محمدولی، اگر کسب و کارهای مجازی در حوزه طلا و جواهر باید قانونی می شود باید امکان رصد فعالیت شرکت‌ها و سایت‌ها وجود داشته باشد و این اطمینان حاصل شود که خریدار کالای خود را به با همان کیفیت و قیمت مورد نظر دریافت کرده باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها