رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خلخال گفت: به دنبال بارش برف در این شهرستان که از دیروز آغاز شده ارتفاع برف در برخی مناطق خلخال به بیش از ۳۰ سانتیمتر رسید.
کد خبر: ۱۱۸۴۱۷۲
ارتفاع برف در خلخال به بیش از ۳۰ سانتیمتر رسید

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، محمد قربانی اظهار داشت: به دنبال بارش برف در این شهرستان که از دیروز آغاز شده و در حال حاضر نیز در تمامی محورهای بین شهری و روستایی ادامه دارد ارتفاع برف در برخی مناطق کوهستانی خلخال به بیش از 30 سانتیمتر رسیده است.

وی از باز بودن تمامی محورهای مواصلاتی شهرستان خبر داد و گفت: با وجود تداوم بارش‌ها اما با تلاش‌های شبانه‌روزی راهداران در حال حاضر به غیر از محور پونل به خلخال که از پاییز امسال به دنبال بارش باران و تخریب بخشی از آن مسدود شده، تمامی راه‌های ارتباطی شهرستان باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خلخال بیان کرد: با وجود باز بودن راه‌های مواصلاتی انتظار می‌رود رانندگان قبل از سفر حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند تا در شرایط نامساعد در سطح جاده‌های با مشکل روبه‌رو نشوند.

قربانی با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات رانندگی و نیز رعایت سرعت مطمئنه به دلیل خیس و لغزنده بودن سطح جاده‌ها توسط رانندگان افزود: قبل از اقدام به سفر باید رانندگان از وضعیت جاده‌ها اطلاعات لازم را کسب کرده و با تجهیز کامل راهی جاده‌ها شوند.

براساس اعلام هواشناسی شهرستان خلخال، حداقل دمای هوای خلخال در روز شنبه اول هفته 15 درجه زیر صفر و روز گذشته 6 درجه زیر صفر بوده که با آغاز بارش ها این میزان به صفر درجه در صبح امروز افزایش یافته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها