مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی خراسان رضوی گفت: هشت محموله گوشت آبزیان حرام گوشت شامل کوسه و گربه ماهی در شهرستان‌های مختلف این استان کشف شده است.
کد خبر: ۱۱۸۳۸۶۸
کشف محموله‌ های آبزیان حرام گوشت در خراسان رضوی

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام محمد حسن شور ورزی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی خراسان رضوی گفت: این محموله‌های آبزیان حرام گوشت در ماه‌های اخیر توسط گروهی سودجو به دنبال گرانی نرخ گوشت و فرآورده‌های خام دامی از بندر لنگه، بوشهر و هرمزگان وارد خراسان رضوی شد.

وی تصریح کرد: سر و دم گربه ماهی و کوسه این محموله‌ها در همان مبدا بارگیری زده و پوست آن‌ها تمیز می‌شود لذا به لحاظ ظاهر کسی متوجه نمی‌شود که این ماهیان حرام هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی خراسان رضوی گفت: این آبزیان حرام گوشت در تمامی شهرستان‌های این استان نظیر مشهد، بجستان، فریمان، تربت حیدریه و سبزوار و در ساعات غیراداری در مسیر‌های جاده‌ای با عنوان ماهی تازه جنوب به فروش می‌رسد.

حجت الاسلام محمد حسن شورورزی افزود: همه آبزیان بدون فلس حرام و خوردن آن برای انسان مضر است. بر اساس روایات هر چیز حرام ضرر، تلف و فساد را به دنبال دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها