سازمان خصوصی‌سازی اطلاعیه داد

عدم ثبت شماره شبای ۶میلیون مشمول سهام عدالت

سازمان خصوصی سازی از کارکنان دستگاه های اجرایی، بازنشستگان کشوری و لشکری و تامین اجتماعی خواست هرچه سریعتر شماره شبای حساب بانکی خود را در سامانه سهام عدالت ثبت کنند تا از سود آن بهره مند شوند.
کد خبر: ۱۱۸۳۸۴۹

شماره شبای خود را وارد سامانه سهام عدالت کنید

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، وزیر امور و اقتصادی و دارایی با درخواست سازمان خصوصی سازی برای ثبت شماره شبای مشمولان سهام عدالت موافقت کرد و این سامانه از یازدهم دی ماه دوباره فعال شد؛ مشمولانی که تاکنون موفق به ثبت شماره شبای بانکی خود نشده اند، می توانند به این سامانه به نشانی اینترنتی www.samanese.ir مراجعه کنند.

بررسی ها نشان می دهد که کارکنان دستگاه های اجرایی، بازنشستگان کشوری و لشکری و تامین اجتماعی با 79 درصد مشارکت، کمترین میزان ورود ثبت شبای بانکی در سامانه سهام عدالت را دارند.

پس از راستی آزمایی شماره شبای بانکی ثبت شده توسط بانک های عامل، سود عملکرد سال 1395 و در مرحله بعد سود عملکرد سال 1396 این دسته از مشمولان توسط سازمان خصوصی سازی به حساب آنان واریز خواهد شد.

بر اساس اعلام سازمان خصوصی سازی، مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی کشور با حدود 93 درصد مشارکت، بیشترین همکاری با سامانه سهام عدالت و ورود اطلاعات شبا بانکی را به این سامانه داشته اند.

براساس این گزارش، کسانی که شبای بانکی معتبر آنان در سامانه سهام عدالت به تائید رسیده است از سود عملکرد سال 1395 و 1396 سهام عدالت برخوردار می شوند که این سود در سال جاری به ازای هر یک میلیون تومان سهامداری معادل مبلغ 175 هزار تومان خواهد بود.

به گزارش ایرنا، تا کنون 2 بار سود مشمولان سهام عدالت واریز شده است در نوبت نخست که پارسال انجام شد، 38 میلیون و 800 هزار نفر سود سهام عدالت خود را به طور کامل دریافت کردند که سود اختصاص یافته به این دسته از مشمولان حدود سه هزار و 200 میلیارد تومان بود.

نوبت دوم واریز سود مشمولان سهام عدالت برای سال مالی 1396 از اول آذرماه امسال شروع شد و مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی 175 هزار تومان سود دریافت کردند.

همه مشمولان برای آگاهی از آخرین وضعیت سهام عدالت خود می توانند به سامانه www.samanese.ir مراجعه کنند.

برای مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی با موبایل کلیک کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها