فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از کشف 65 تن رب گوجه‌ فرنگی غیربهداشتی در شهر کرمانشاه به ارزش 6 میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۳۷۵۵
کشف 65 تن رب گوجه‌ فرنگی غیربهداشتی در کرمانشاه

به گزارش جام جم آنلاین از فارس ، سردار‌ منوچهر امان‌اللهی پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: ماموران یکی از پاسگاه‌های انتظامی کرمانشاه پس از دریافت گزارشی مبنی بر اینکه یکی از شرکت‌های تولیدی در روستاهای اطراف اقدام به تهیه رب گوجه‌ فرنگی غیربهداشتی می‌کند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران این پاسگاه پس از دریافت مجوز قضائی و شناسایی شرکت مذکور، همراه با کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی و سازمان صنعت و معدن از محل تولید رب گوجه‌ فرنگی بازرسی کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در بازرسی‌های صورت گرفته، مقدار 65 تن رب گوجه‌ فرنگی که غیربهداشتی بودن آن به تائید کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی رسید، کشف شد.

امان‌اللهی یادآور شد: طبق نظر کارشناسان، ارزش رب‌گوجه غیربهداشتی کشف شده به 6 میلیارد و 500 میلیون ریال می‌رسد.

وی همچنین با اشاره به دستگیری یک متهم در این رابطه و معرفی وی به دستگاه قضائی، از پلمپ مرکز تهیه رب‌های غیربهداشتی خبر داد.

سردار امان‌اللهی در پایان از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از فعالیت کارگاه‌ها و شرکت‌های تولیدی غیرمجاز و فاقد پروانه، موضوع را حتما به پلیس گزارش کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها