وزارت خارجه اردن از استمرار تلاش‌های این کشور برای آزادی سه صیاد اردنی بازداشت‌ شده در ایران پس از ورود غیرقانونی به آبهای منطقه‌ای آن، خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۳۴۷۹
حال اتباع اردنی دستگیر شده در ایران خوب است

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، «ماجد القطارنه» سخنگوی رسمی وزارت خارجه اردن از دیدار «زید اللوزی» دبیرکل این وزارتخانه با سفیر جمهوری اسلامی ایران در امان خبر داد.

القطارنه گفت: اللوزی روز پنجشنبه با سفیر جمهوری اسلامی ایران در امان دیدار کرد و خواستار آزادی فوری سه اردنی بازداشت‌ شده در ایران شد.

سفیر ایران به این مقام اردنی اطمینان داد که سه تبعه اردنی بازداشت‌ شده در ایران در سلامت کامل بسر می‌برند و مراجع ایرانی در تلاش برای تسریع اقدامات قانونی و آزادی آنها هستند.

وی افزود: ایران در تلاش است تا زمینه ملاقات کادار اردن در تهران با سه تبعه این کشور به منظور اطمینان از وضعیت سلامت آنها و پیگیری قضایای آنها را فراهم کند.

القطارنه همچنین گفت: وزارت خارجه اردن از زمان بازداشت این سه نفر با مسئولان دولت ایران به منظور آزادی فوری آنها در تماس است.

وزارت خارجه اردن پیش از این اعلام کرده بود که سه تبعه اردنی مقیم امارات که ۲۸ دسامبر گذشته در حال صید ماهی در آب های امارات بودند پس از ورود اشتباهی به آب های ایران بازداشت شده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها