شبکه رادیویی تهران امروز آخرین اخبار و رویدادهای تیم ملی فوتبال ایران که در رقابت های فوتبال جام ملت های آسیا به مصاف ویتنام خواهد رفت، را پوشش می دهد.
کد خبر: ۱۱۸۳۴۵۸
پخش زنده دیدار ایران - ویتنام از رادیو تهران

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی تهران، ویژه برنامه «تهران ورزشی» رادیو تهران با تحلیل فنی بازی امروز تیم ملی فوتبال کشورمان در مصاف با ویتنام از ساعت 14 و 15 دقیقه تقدیم حضور علاقه مندان می شود.

همچنین امروز محمد نصرتی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان و مربی کنونی فوتبال در این دورهمی مهمان ما هستند.

محمد نصرتی (زاده ۲۱ دی ۱۳۶۰ در کرج) بازیکن سابق فوتبال کشور، سابقه عضویت در تیم‌های ابومسلم خراسان، پاس تهران، پرسپولیس تهران، النصر امارات، تراکتورسازی تبریز و پیکان تهران را دارد.

گل او مقابل بحرین زمینه‌ساز پیروزی ۱–۰ و راهیابی ایران به جام جهانی فوتبال شد و در جام جهانی ۲۰۰۶ نیز در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران قرار داشت.

علاوه بر پوشش خبری این رویداد، گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگاران و کارشناسان پیش بینی شده است، اطلاع رسانی از آخرین اوضاع و احوال بازیکنان، حال و هوای حاکم بر بازی‌ و حواشی از دیگر بخش های این ویژه برنامه است.

«محمدهادی نه برادر» تهیه کننده و محمد میر کارشناس مجری از ساعت 14 و 15 دقیقه با ارائه اخبار مهم مربوط به جام ملت ها همراه شما مخاطبان خواهند بود.

این دیدار امروز ۲۲ دی ۹۷ (12 ژانویه ۲۰۱۹) در ساعت 14:30 به وقت تهران در ورزشگاه آل نهیان ابوظبی برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها