روزنامه الاتحاد امارات در گزارشی از چهار مسی حاضر در جام ملت های آسیا سخن به میان آورده است.
کد خبر: ۱۱۸۳۴۵۶
۴ مسی در جام ملت‌ های آسیا!

به‌ گزارش جام جم آنلاین از ‌ایسنا، لیونل مسی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان است و البته بسیاری هم او را بهترین بازیکن تاریخ می دانند.

معمولا در دنیای فوتبال به ویژه‌ در عصر جدید هر بازیکنی که استعداد زیادی داشته باشد و در حد یک فوق ستاره ظاهر شود او را با مسی مقایسه می‌کنند هر چند که او فاصله زیادی با این بازیکن آرژانتینی داشته باشد و حتی اگر سبک بازی و پست او با این ستاره آرژانتینی متفاوت باشد.

روزنامه الإتحاد امارات در گزارشی از چهار بازیکنی سخن به میان آورد که به آنها لقب «مسی» داد و در حال‌ حاضر در جام ملت‌ های آسیا ۲۰۱۹ حضور دارند و برای تیم خود می درخشند.

در بین این چهار بازیکن نام سردار آزمون، مهاجم تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران هم به چشم می‌آید.

و اما چهار بازیکنی که این روزنامه اماراتی لقب مسی را به آنها داده و در امارات تیم‌های‌ ‌ملی کشور خود را همراهی می‌کنند، عبارتند از :

سونیل چتری، کاپیتان تیم‌ ‌ملی فوتبال هند که توانسته ۶۷ گل ملی به ثمر برساند. او در دیدار برابر تایلند ستاره تیمش بود و توانست دو گل به ثمر برساند تا هند پیروزی قاطع را به دست آورد و در حد یک شگفتی ساز ظاهر شود.

سونگراسین، ستاره تیم‌ ‌ملی فوتبال تایلند که توانست در دیدار برابر بحرین یک گل زیبا به ثمر برساند تا تیمش سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد.

لی سون هوو، ستاره جوان تیم‌ ‌ملی فوتبال کره جنوبی که کم سن و سال ترین بازیکن حاضر در جام ملت های آسیا است. او در تیم هلاس ورونا بازی می‌کند و محصول آکادمی لاماسیا بارسلونا است. این بازیکن کره‌ای از تکنیک منحصر به فردی برخوردار است و آینده درخشانی دارد.

و اما آخرین بازیکن این فهرست هم سردار آزمون است که در تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران بازی می‌کند و در دیدار نخست هم توانست یک گل برای تیمش به ثمر برساند. این بازیکن ایرانی در باشگاه روبین کازان پا به توپ است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها