معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت: ۲۲ پروژه آموزشی و درمانی در سفر رئیس جمهور به گلستان به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۱۱۸۳۳۶۵
افتتاح ۲۲ پروژه درمانی در سفر رئیس جمهور به گلستان

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم ، محمد نعیمی با اشاره به بهره‌برداری از بزرگترین پروژه طرح تحول سلامت در استان گلستان در سفر رئیس جمهور، اظهارداشت: در این سفر 22 پروژه به بهره‌برداری می‌رسد که مرکز آموزشی ترومای شهید نبوی بیمارستان پنجم آذر از مهم‌ترین این طرح‌ها است.

وی تصریح کرد: این پروژه که بزرگترین پروژه طرح تحول سلامت استان گلستان است، در مدت 20 ماه در زیربنای 11 هزار مترمربع آماده بهره‌برداری شده است.

نعیمی با اشاره به اینکه برای این پروژه 90 میلیارد ریال هزینه شده است، خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی این پروژه 152 تخت بستری به تخت‌های بستری استان گلستان افزوده می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی گلستان تاکید کرد: این بزرگترین پروژه از مجموعه پروژه‌های طرح تحول سلامت استان گلستان است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن آماده شد که از اردیبهشت ماه 96 آغاز و آماده بهره‌برداری و خدمات‌رسانی به مردم است.

وی با بیان اینکه مشکل اصلی در گرگان ظرفیت اورژانس بود، گفت: با این 152 تخت امیدواریم این مشکل برطرف شود و از این تعداد 68 تخت در بخش اورژانس، 40 تخت در بخش سرطان و شیمی درمانی، 12 تخت آی‌سی‌یو، 4 تخت اتاق عمل مجهز و 40 تخت جراحی است.

وی اظهار داشت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 22 پروژه آموزشی و درمانی بااعتبار 186میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

نعیمی اظهار داشت :در بخش بیمارستانی هم 25تخت اعصاب دربیمارستانی آل جلیل آق قلا به مجموعه 177تخت استانی در این سفر به بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد: سلامت‌کده طب ایرانی و مکمل به عنوان هشتمین پروژه در سطح کشور در 3 طبقه به ظرفیت‌های علمی در اختیار بخش آموزشی و تخصصی برای مردم وارد عرصه می‌شود.

نعیمی درباره بخش اورژانس هوایی مستقر شده در استان گلستان، گفت: این پروژه مدتی است مستقر شده و تاکنون 25 ماموریت موفق انجام داده و برای آن 70 میلیارد تومان هزینه شده در اختیار مردم قرار داده شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها