مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان از ارائه خدمات اسکان و تغذیه بیش از ۴۰۰ نفر از افراد گرفتار در برف و کولاک در شهرستان‌های سقز و دیواندره خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۳۳۳۸
اسکان ۴۰۰ نفر گرفتار در برف و کولاک در سقز و دیواندره

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا ، محمدباقر محمدی اظهار کرد: در پی بارش برف و کولاک در شهرستان های سقز و دیواندره و انسداد محورهای مواصلاتی، مسافران زیادی گرفتار برف و‌ کولاک شده و برای ادامه مسیر به مخاطره و مشکل برخورد کردند.

وی ضمن اعلام آماده باش در سطح امدادگران و نجاتگران جمعیت استان؛ از اعزام تیم‌های متعدد امداد و نجات به محل حادثه و نیز اعزام تیم‌های پشتیبان جهت اسکان در راه ماندگان خبر داد.

محمدی در خصوص خدمات ارائه شده به مسافران و در راه ماندگان هم گفت: بیش از ۴۰۰ نفر از در راه ماندگان در پایگاه امداد و‌ نجات بین شهری صاحب، روستای ایرانخواه، زائرسرای سپاه و فرهنگسرای آموزش و پرورش اسکان داده شده و از خدمات تغذیه و اقلام خوراکی بهره مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان همچنین به اسکان در راه ماندگان شهرستان دیواندره و اسکان آنها در مسجد جامع این شهرستان اشاره و اعلام کرد: روند اسکان مسافران و توزیع پتو و اقلام خوراکی به خوبی صورت گرفته و با توجه به همکاری و تعامل فرمانداران شهرستان‌های سقز و دیواندره، عملکرد مجموعه امداد رسانی رضایت بخش بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها