206 داریم تا 206! این را خیلی‌ها می‌گویند. مثلا یک 206 فرانسوی که حکایتش سری دراز دارد( تیپ 4) یا تیپ 1 که بعد از مدتی چراغ فعالیتش خاموش شد و اثری از آن پیدا نشد.
کد خبر: ۱۱۸۳۳۱۹
فعال‌ترین 206 هاچ‌بک ایران

تیپ 2 مدل 90 به قبل و بعد داشت که در نوع جدیدتر آن تغییراتی به وجود آمد و همین موضوع این تیپ را از خطر انقراض نجات داد. تیپ 3 و 6 هم دیگر تولید نمی‌شود. اما مدل پیشرفته همه این‌ها، تیپ 5 است و تمام که هنوز و حتی در رقابت با تیپ 2 پرچمدار ایران خودرو در برند پژو محسوب می‌شود.

خرید پژو 206 تیپ 5 صفر کیلومتر با وجود افزایش ناگهانی قیمت وسایل نقلیه هواداران زیادی دارد؛ از این رو بر آن شدیم آپشن‌های انحصاری این تیپ از 206 را معرفی کنیم و نظر چند نفر از صاحبان این خودرو را بابت کیفیت ساخت و قطعات آن جویا شویم.

ترمز ضدقفل ای بی اس، ای بی دی و ای بی ای چهار کاناله به همراه ترمز دیسکی خنک شونده بر شتاب تیپ 5 تاثیر زیادی گذاشته است. همچنین سرنشینان جلو و عقب در این خودرو می‌توانند به صورت یکسان از صدای موسیقی لذت ببرند، چرا که 4 بلندگو در 206 تیپ 5 وجود دارد. کنترل ضبط هم در قسمت پشت فرمان پنهان شده است.

تهویه اتوماتیک، پشت سری راننده با امکان تنظیم ارتفاع و زاویه آن، دو تکه بودن صندلی عقب به همراه سیستم تاشوندگی، کنترل بخار بنزین، چراغ نقشه‌خوان و تنظیم ارتفاع نور چراغ‌های جلو از داخل خودرو از امکانات خاص این خودرو توصیف می‌شود. در واقع با خرید پژو 206 تیپ 5 صفر یک تیر و چند نشان زده‌اید. چرا که آن را کامل‌ترین خودروی دنده دستی در ایران می‌خوانند. از آپشن‌های بالقوه بر روی تیپ 5، می‌توان به امکان نصب صندلی کودک بر روی صندلی عقب اشاره کرد. همچنین اگر سقف آن را به سانروف تبدیل کنید، محشر می‌شود. از دیگر امکانات هیجان‌انگیز تیپ 5، فرمان تلسکوپی آن است. فرمان تلسکوپی، نسبت به بدن راننده فاصله‌ای تنظیم شونده دارد.

و حالا می‌رسیم به نظر چند دارنده 206 تیپ 5، اول از همه علی:« الان 4 ماهه که تیپ 5 صفر کیلومتر دارم. به جز یک چراغ ترمز که سوخت، خرج دیگه‌ای واسم نداشته. نه روغن کم کرده نه مصرفش خیلی زیاده. این رو بگم که فقط تیپ 5

احسان می‌گوید:« در حال حاضر 8 ماهه 206 تیپ 5 دارم، قبلش هم ماشین‌هایی از قبیل 405، ریو، 206 تیپ 2 و 3 و پرشیا رو تجربه کردم ولی تیپ 5 یک چیز دیگه است. البته باید بگم من الان مجردم و استفاده زیادی از صندوق ندارم اما واقعا از لحاظ شتاب یک سر و گردن از همه ماشین‌هایی که داشتم، بهتره.»

خب، دست آخر قیمت خرید پژو 206 تیپ 5 صفر را باید بررسی کنیم. در نمایندگی ایران خودرو این ماشین حدود 72 میلیون تومان است. اما نمایندگی سایت دیوار را فراموش نکنید. در این سایت هم حواله این خودرو، هم مدل خشک آن آگهی می‌شود. برای مثال در دیوار 206 صفر کیلومتر به رنگ آبی 71 میلیون تومان به فروش می‌رسد. فروشنده می‌گوید این خودرو هنوز در نمایندگی است. همچنین در مورد دیگری در میان آگهی‌های خرید پژو 206 تیپ 5 صفر حواله آن، 38 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده و موعد تحویل آن آبان سال بعد است.

منبع : ویرلن

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها