فرمانده پلیس راه‌ آهن خبر داد:

کشف ۱۰۷ کیلوگرم مواد مخدر در قطار

فرمانده پلیس راه آهن کشور از بازداشت ۶۶۲ قاچاقچی مواد مخدر طی سه ماهه سوم سال جاری در قطارهای مسافری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۳۱۶۰
کشف ۱۰۷ کیلوگرم مواد مخدر در قطار

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، سرهنگ حشمت الله ملکی با اعلام این مطلب، گفت: در امر مبارزه با مواد مخدر، تعطیلی و خستگی معنی ندارد و مأموران پلیس راه‌آهن بارها با مهارت بالا پیچیده‌ترین شگردهای قاچاقچیان برای حمل مواد مخدر در خطوط ریلی را کشف و آنان را در عمل مجرمانه خود ناکام می‌کنند.

وی از کشف ۱۶ کیلو و ۱۴۰ گرم تریاک توسط پلیس راه‌آهن، هنگام کنترل مسافران قطار کرمان ـ تهران در سال جاری خبر داد و افزود: همچنین در سال جاری مأموران پلیس راه‌آهن ایستگاه بافق هنگام کنترل مسافران قطار بندرعباس ـ تهران، از کیف مسافرتی فردی مقدار تقریبی ۷ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای داخل بطری‌های کوچک ۳۰۰ سی سی آب معدنی جاسازی و به گریس صنعتی آغشته بود، کشف کردند.

فرمانده پلیس راه‌آهن کشور ادامه داد: طی ۳ ماهه سوم سال جاری ۱۰۷ کیلو انواع موادمخدر توسط این پلیس از قاچاقچیان کشف و ۶۶۲ نفر به اتهام حمل مواد مخدر توسط پلیس راه‌آهن دستگیر شدند که از این میزان؛ ۸۱ درصد مرد و ۱۹ درصد زن هستند.

ملکی با تأکید بر اینکه پلیس راه‌آهن در صورت کشف هرگونه اشیاء ممنوعه و غیرمجاز برابر مقررات با فرد حمل کننده برخورد قانونی می‌کند، توصیه کرد: مسافرانی که راه‌آهن و قطار را به عنوان وسیله سفر خود انتخاب می کنند از جابه‌جایی بسته‌های افراد ناشناس خودداری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها