سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در واکنش به اظهارات ترامپ با بیان اینکه او صرفا آرزوهای باطل و محال خود را بیان می کند، گفت: ترامپ بداند ملت ایران هیچگاه در برابر فشارهای ظالمانه آمریکا سر فرود نمی آورد.
کد خبر: ۱۱۸۳۰۱۵
ترامپ صرفا آرزوهای باطل و محال خود را بیان می کند

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، بهرام قاسمی در پاسخ به اظهارات اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا اظهار داشت: ایشان همچون همیشه، بی آموختن درسی از تاریخ تحولات دهه های اخیر و بازبینی سیاست های سرا پا غلط اسلاف خود در قبال این منطقه و ایران بار دیگر سخنانی بی منطق و از سر نفرت را نسبت به مردم این سرزمین باستانی مطرح کرده است که باز تکرار همان زیاده خواهی و جاه طلبی های قدرت های قرون وسطایی و تاریخ مصرف گذشته است.

وی افزود: خیال پردازی و اقدامات خصمانه ایالات متحده آمریکا تاکنون علیرغم همه تلاش های کینه توزانه آنها نسبت به مردم ایران راه به جایی نبرده و بی شک در آینده نیز نخواهد برد.

سخنگوی وزارت امور خارجه اضافه کرد: ترامپ صرفا آرزوهای باطل و محال خود را بیان می کند که با واقعیت های موجود هیچ تطابقی ندارد. او می داند جمهوری اسلامی ایران دهه هاست با فشارها و سیاست های تحریمی آمریکا آشنا و رو در رو است.

قاسمی تاکید کرد: ایشان بداند ملت ایران هیچگاه در برابر فشار های ظالمانه آمریکا سر فرود نخواهد آورد؛ آن هم در برابر حاکمانی که تحریم را به جای تکریم و دیوار را به جای پل برمی گزینند.

قاسمی بیان کرد: ایرانیان در طول تاریخ پر فراز و نشیب اما افتخارآمیز خود آموخته اند چگونه در برابر زیاده خواهان و زورگویان ایستادگی کرده و با هزم ایران ستیزان، آنان را در خود هضم کنند.

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا عصر یکشنبه وضعیت ایران را بد توصیف کرد و مدعی شد که ایران خواهان گفتگو است.

وی که در واشنگتن در جمع گروهی از خبرنگاران صحبت می‌کرد، گفت: «اوضاع ایران اصلا خوب نیست. کنار گذاشتن توافق وحشتناک هسته‌ای با ایران، اثر عظیمی روی آن‌ها داشته و دارند نیروهایشان را از همه‌جا عقب می‌کشند. اوضاعشان خوب نیست. می‌خواهند مذاکره کنند.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها