دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان از ورود مدعی العموم به بازار‌های هفتگی خبر داد و بیان کرد: کمیته‌ای تحت عنوان نظارت بر بازار‌های هفتگی و زیر نظر مدعی العموم با حضور دامپزشکی، اداره بهداشت، نیروی انتظامی، اورژانس و پلیس راهور تشکیل شده است که وظیفه نظارت بر بازار‌های هفتگی را دارد.
کد خبر: ۱۱۸۲۷۲۹
تشکیل کمیته نظارت بر بازار‌ های هفتگی با ورود دادستانی

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا سید حسینی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان از ورود مدعی العموم به بازار‌های هفتگی خبر داد و بیان کرد: کمیته‌ای تحت عنوان نظارت بر بازار‌های هفتگی و زیر نظر مدعی العموم با حضور دامپزشکی، اداره بهداشت، نیروی انتظامی، اورژانس و پلیس راهور تشکیل شده است که وظیفه نظارت بر بازار‌های هفتگی را دارد.

وی ادامه داد: در برخی از بازار‌های هفتگی فروش دام و پرندگان زنده انجام می‌شود و احتمال دارد دام و پرنده بیمار در اختیار مشتریان قرار گیرد و همین موضوع سبب انتقال بیماری شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان در ادامه خاطرنشان کرد: دراین خصوص به دامپزشکی دستور دادیم در بازار‌های هفتگی نیرو‌های خود را مستقر کند و پرندگان و دام‌هایی که خرید و فروش می‌شود مورد معاینه قرار گیرد تا اگر محرز شد دام و یا پرنده مذکور دارای بیماری است به اتهام فرد فروشنده رسیدگی شود.

وی افزود: به اداره بهداشت نیز دستور دادیم که اکیپی در بازار‌های هفتگی مستقر کند و به مسائل مربوط به اغذیه فروش‌های مستقر در بازار رسیدگی کنند.

سیدحسینی در ادامه بیان کرد: به پلیس آگاهی نیز دستور دادیم تا در بازار‌های هفتگی مستقر باشند و در بازار‌های هفتگی نظارت داشته باشند تا در صورت فروش اموال مسروقه، قاچاق و... اقدامات لازم را انجام دهند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان در پایان اذعان کرد: براساس وظایف مطرح شده در کمیته نظارت بر بازار‌های هفتگی پلیس راهور نیز به منظور کنترل ترافیک در محل بازار‌های هفتگی در محل حضور دارد و اورژانس نیز برای ارائه خدمات درمانی در این بازار‌ها مستقر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها