فرمانده یگان حفاظت اداره کل محیط زیست استان گیلان با اشاره به حمله شکارچیان با سلاح سرد و اسلحه شکاری به محیط بانان صومعه سرا، از شناسایی و دستگیری دو نفر از ضاربان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۲۴۵۵
دو نفر از ضاربان محیط ‌بانان صومعه سرا دستگیر شدند

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا ، ساسان اکبری پور اظهار داشت: دیروز درگیری بین محیط‌ بانان یگان حفاظت محیط زیست استان و تعدادی از شکارچیان غیرمجاز در محدوده پناهگاه حیات وحش سرخانکل تالاب بین‌المللی انزلی رخ داد که دو نفر از نیروهای یگان، به شدت زخمی و یک نفر نیز به گروگان گرفته شد.

وی با اشاره به وخامت حال یکی از مجروحان این حادثه افزود:‌ شکارچیان با سلاح سرد و اسلحه شکاری به محیط بانان حمله کردند که در این درگیری دو نفر از نیروها از ناحیه سر و صورت مجروح و برای مداوا به بیمارستان امام خمینی(‌ره) صومعه‌سرا منتقل شدند.

اکبری‌پور در توضیح سرنوشت محیط‌بان به اسارت گرفته شده توسط شکارچیان بیان داشت: با همکاری نیروهای انتظامی و سایر ارگان‌های مربوطه ، محیط‌بان گروگان گرفته شده پس از مدتی آزاد شد اما شکارچیان متخلف از صحنه درگیری متفرق شده و فرار کردند.

به گفته فرمانده یگان حفاظت محیط‌ زیست گیلان ، از همان ساعت های اولیه درگیری ، با اخذ دستور مقام قضایی، دستگیری شکارچیان متخلف در دستور کار قرار گرفت و در نهایت با کمک عوامل انتظامی، دو نفر از ضاربان محیط بانان دستگیر شده و از آنان دو قبضه سلاح شکاری غیر مجاز نیز کشف شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان و فرماندار صومعه سرا نیز در بیمارستان حضور یافته و از محیط بانان مجروح عیادت کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها