عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفت‌وگو با جام جم آنلاین مطرح کرد:

استقلال تصمیم‌گیری مردم در امور، دستاورد انقلاب است

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت:مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی استقلال ، تصمیم‌گیری مردم در امور داخلی و خودکفایی در صنایع مهم کشور ازجمله نفت است.
کد خبر: ۱۱۸۲۳۷۱
استقلال تصمیم‌گیری مردم در امور، دستاورد انقلاب است

مجید ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در گفتگو با جام جم آنلاین افزود: جمهوری اسلامی ایران بر مبنای رأی و خواسته مردم پایه‌گذاری شده و تصمیم‌گیری می‌کند و هیچ قدرت خارجی توان تحمیل اراده خود بر کشور را نداد.

وی بابیان اینکه بسیاری از کشورها، بدون اجازه ابرقدرت‌های قادر به اعمال نظراتشان در کشور نیستند تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز قاطعانه می‌تواند اعلام کند مستقل‌ترین کشور در منطقه و جهان است که تصمیماتش برخاسته از آراء و نظر مردم بوده و جمهوریت نظام اسلامی را به‌صورت کامل و واضح محقق کرده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: بر مبنای جمهوریت نظام ، مجلس و دولت آرای خود را از مردم می‌گیرند و رهبری به‌واسطه رأی مجلس خبرگان که از سوی مردم انتخاب کسب می‌شود برگزیده می‌شوند لذا تمام قوای حاکم برگزیده ملت هستند.

وی در خصوص دستاوردهای نظام بعد از گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی تأکید کرد: در قبل و اوایل انقلاب هیچ‌گونه دستاوردی در بخش انرژی به‌صورت بومی وجود نداشت و تمامی خدمات اعم استخراج مدیریت، قطعات و پشتیبانی در اختیار کشورهای غربی بود ،اما امروز علیرغم تمام تحریم‌های شدید و خروج بسیاری از شرکت‌ها ،و تهدید آنها مبنی بر رسیدن صادرات نفت کشور به صفر،الحمدالله نفت کشور استخراج می‌شود و بر اساس توان و لیاقت داخلی و علی‌رغم تحریم‌های شدید، صنعت نفت کشور در حال ارتقا و پیشرفت است.

نماینده شادگان ساخت پالایشگاه‌ها و گسترش زیرساخت‌های صنعت نفت را از دستاورد بزرگ انقلاب دانست و گفت: این دستاورد بزرگ به‌سادگی و خودبه‌خود ایجاد نشده و در سایه تلاش فرزندان این مرزوبوم به‌دست‌آمده و نشان می‌دهد در دوران ۴۰ ساله انقلاب زحمات زیادی کشیده شده است.

وی در ادامه یادآور شد: علاوه بر گسترش صنعت نفت کشور ما در تولید انرژی‌های پاک نیز گام‌های بزرگی برداشتیم و به چنان توانمندی رسیدیم که قادر به صادرت فنّاوری ، نیروی متخصص و انرژی‌های نوین به سایر کشورها هستیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها