یک رسانه آمریکایی با اشاره به تحرکات خطرناک داعش در عراق از بازگشت خطرناکتر تکفیری ها به عراق به ویژه بغداد و دو شهر دیگر خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۲۱۱۶
بازگشت خطرناک داعش به عراق / هدف بغداد و ۲ شهر دیگر است

به گزارش جام جم آنلاین از مهر ، یک رسانه آمریکایی در گزارشی درباره بازگشت داعش به عراق هشدار داد.

در گزارشی که نشنال اینترست آمریکا منتشر کرده آمده است: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا بر این باور است که نیروهای آمریکایی داعش را در سوریه شکست داده اند اما نگفته که عراق شاهد خطر بازگشت تروریستهای داعش است و این خطر به مراتب خطرناکتر از آنچه در قبل رخ داد، است.

در این گزارش آمده است: داعشی ها در کشور مادر یعنی عراق مشغول تحرکات هستند تا از نو و آنهم به شکلی خطرناک بازگردند. آنها در کوههای قره شیخ در عراق جای پای خود را محکم کرده اند و این پس از دست رفتن پایگاه اصلی آنها یعنی موصل است.

در گزارش نشنال اینترست همچنین افزوده شده: این منطقه کوهستانی و مناسب برای تحرکات داعش است. داعشی ها به بالای کوهها پس از فشار نیروهای عراقی و پیشمرگه ها رفته اند.

این رسانه آمریکایی در گزارش خود به گونه ای مبالغه آمیز مدعی می شود: این تروریستها به دنبال عملیات گسترده برای رسیدن به بغداد، موصل، سامراء و سپس سوریه و ایران هستند.

نشنال اینترست در ادامه آورده است: طبق گزارش تابستان گذشته پنتاگون درباره عملیات ضد داعش ذکر شده است که داعش حدود ۱۵ تا ۱۷ هزار تروریست در عراق و ۱۴۰۰۰ تروریست در سوریه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها