رئیس گروه مدیریت بیماری‌های قابل‌انتقال از حیوان به انسان در گفت‌وگو با جام جم آنلاین تشریح کرد:

از کشتار قبل انقلابی سالک، هاری و تب مالت تا کنترل بعد از انقلاب

دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات به جام‌جم آنلاین مطرح کرد:

چهل سال رویش جوانان انقلابی / مدیرانقلابی تمام وقت در اختیار مردم

دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات اظهار کرد: مدیر انقلابی هیچ‌وقت خسته‌ نمی‌شود، تمام‌وقت و فکر خود را در اختیار کشور و مردم می‌گذارد، مدیر انقلابی اختلاس نمی‌کند و به مردم، کشور، انقلاب و نظامش خیانت نمی‌کند.
کد خبر: ۱۱۸۱۸۹۴
چهل سال رویش جوانان انقلابی / مدیرانقلابی تمام وقت در اختیار مردم

محمد زارع فومنی دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار جام‌جم آنلاین در خصوص تبیین مؤلفه‌های مدیریت انقلابی بابیان اینکه انقلاب اسلامی‌ ایران در طی 40 سال گذشته فراز و نشیب‌های زیادی داشته و دوره‌های مختلفی را طی کرده است خاطرنشان کرد: در طی این 40 سال خیلی‌ها از خیلی‌ها جاها چه در لباس دوست و چه در لباس دشمن آمدند که به این انقلاب ضربه بزنند ولی انقلاب هنوز پابرجاست.

زارع بابیان اینکه انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی توسط انقلابیون آن زمان شکل گرفت خاطرنشان کرد: باوجوداینکه مردم و کسانی که انقلاب را پیروز کرده بودند بعدها مدیریت انقلاب را به دست گرفتند؛ اما عده‌ای در این میان از قطار انقلاب پیاده شدند و قطعاً ما شاهد ریزش‌هایی در این قضایا بودیم. البته این ریزش‌ها نتوانست جلوی رویش‌های زیاد انقلاب را بگیرد و یکی از خوبی‌های انقلاب اسلامی این بود که رویش‌های بسیار زیادی داشت و جوانان زیادی را چه در 8 سال دفاع مقدس و چه بعدازآن جذب کرد.

وی بابیان اینکه الحمدالله اکنون به برکت جمهوری اسلامی ایران اتفاقات بسیار خوبی برای نظام اسلامی افتاده خاطرنشان کرد: می‌بینید که کشور در خصوص فناوری‌های نوین جهانی علمی جز رتبه‌های برتر دنیا است که این پیشرفت‌ها نمود یک انقلاب جوان و سرزنده است.

دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات بابیان اینکه 40 سالگی انقلاب به معنای این است که نزدیک بالغ شدن انقلاب هستیم خاطرنشان کرد: اکنون در شرایطی که انقلاب در 40 سالگی به بلوغ رسیده امیدوارم این بلوغ انقلابی همین‌طور ادامه پیدا کند و با بیشتر شدن رویش‌ها آن‌هایی که خسته، پیر و فرتوت شده‌اند کم‌کم پیاده شوند و این مسیر را به جوانان پرانرژی، پرتحرک، باسواد، متعهد، مؤمن و انقلابی بسپارند که می‌توانند برای آینده کشور مثمر ثمر باشند.

وی بابیان اینکه الحمدالله در این 40 سال انقلاب به‌اندازه 100 ساله‌ در کشور پیشرفت داشته‌ایم خاطرنشان کرد: ما در طی این سال‌ها توانسته‌ایم فناوری‌های نوینی را در کشور خود ایجاد کنیم که هنوز از کشورهای دیگری که ادعای دموکراسی علمی و غیره دارند جلوتر است.

زارع در ادامه در خصوص ویژگی مدیریت انقلابی خاطرنشان کرد: مدیر انقلابی هیچ‌وقت خسته‌ نمی‌شود، تمام‌وقت و فکر خود را در اختیار کشور و مردم می‌گذارد، مدیر انقلابی اختلاس نمی‌کند، به مردم، کشور، انقلاب و نظامش خیانت نمی‌کند، یک مدیر انقلابی تواناهایی خاصی دارد برای اینکه تمام داشته‌های خود را در اختیار مردم قرار ‌دهد.

وی بابیان اینکه متأسفانه در طی سال‌های اخیر مخالفت‌های زیادی با جوانان انقلابی شده است خاطرنشان کرد: در شرایطی که متأسفانه برخی از مسئولین لیبرال و کسانی که تفکرات سرمایه‌داری دارند با جوانان انقلابی مخالفت کرده و جلوی پیشرفت‌های جوانان انقلابی را گرفته‌اند اگر به این جوانان میدان داده شود کشور ما می‌تواند بیشتر از چیزی که الآن هست در تراز اول کشورهای دنیا قرار گیرد و رشد و شکوفایی زیادی خواهد داشت.

دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات در بخش دیگری از این گفت‌وگو بابیان اینکه تفاوت انقلاب ما با انقلاب‌های دیگر دنیا در این است که این انقلاب نه‌تنها یک انقلاب اجتماعی بلکه یک انقلاب فرهنگی هم بود خاطرنشان کرد: شکل گرفتن این انقلاب فرهنگی در کنار انقلاب‌ اجتماعی، اقتصادی و سیاسی‌کار را برای صدور انقلاب به کشورهای دیگر بسیار راحت‌تر کرد.

وی بابیان اینکه نفس پاک امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و مسئولین تلاش‌گر در این سال‌ها موجب شد انقلاب سرپا و تأثیر گذارد باقی بماند خاطرنشان کرد: اکنون توانسته‌ایم با صدور انقلاب به کشورهای اروپایی، آسیایی، آفریقایی و خاورمیانه حرف اول را در حوزه فرهنگی بزنیم.

زارع با اشاره به اینکه شاهد هستیم در کشورهای اروپایی مانند فرانسه‌، انگلیس یا آلمان هرروز بر مسلمانان انقلابی افزوده می‌شود خاطرنشان کرد: ازآنجایی‌که حرکت‌های انسجام‌یافته در بعضی از انقلاب‌های اخیر شباهت‌های زیادی با انقلاب اسلامی ایران دارد می‌توان این انقلاب‌ها را نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران دانست با این تفاوت که رهبر کاریزماتیکی مانند رهبری ما ندارند.

وی بابیان اینکه انقلاب اسلامی ایران رهبری کاریزماتیک داشته و دارد که می‌تواند دنیا را اداره کند اظهار کرد: به نظر من در این شرایط مسلمان‌ها ان‌شاءالله دنیا را فتح خواهند کرد و آینده از آن ایران خواهد بود.

دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات افزود: به امید خدا با تلاش و همت جوانان انقلابی اسلام در تمام کشورها نشر پیدا خواهد کرد و هرروز بر عظمت اسلام، اهل‌بیت، ولایت‌فقیه و رهبری عزیز ما افزوده خواهد شد.

وی در بخش پایانی این گفت‌وگو با تأکید براین که مسئولین باید به جوانان انقلابی میدان دهند تا بتوانند انتقاد کنند و نباید با آنها برخورد قضایی و حذفی شود خاطرنشان کرد: مسئولین باید بگذارند جوانان انقلابی دیدگاه‌های مخالف یا موافق خود را بگویند تا بتوانیم در جامعه به دیدگاه مشترکی برسیم و با عنایت خداوند متعال، ائمه اطهار آینده از آن جوانان ایرانی خواهد بود که ان‌شاءالله پرچم انقلاب را با دست مقام معظم رهبری بدست حضرت ولیعصر خواهند رساند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها