فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف یک تن و ۸۲۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۱۶۱۵
کشف یک تن و ۸۲۰ کیلو مواد مخدر در خراسان جنوبی

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، سردار مجید شجاع گفت: در ادامه تلاش‌های بی امان نیرو‌های انتظامی استان در راستای مبارزه با سوداگران مرگ در مجموعه استان طی ۴۸ ساعت گذشته بیش از یک تن و ۸۲۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به کشف بزرگترین محموله مواد مخدر کشور طی سال جاری در این استان طی ۲۴ ساعت گذشته، بیان کرد: این محموله توسط یگان تکاوری ۱۰۲ دیهوک از یک دستگاه تریلر به میزان یک تن و ۱۲۰ کیلوگرم مواد مخدر بوده است.

وی بیان کرد: این محموله که مشکوک به هروئین بوده که بزرگترین محموله در نوع این ماده مخدر است. در این رابطه سه دستگاه خودرو و سه نفر قاچاقچی دستگیر شده اند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه شش مرحله عملیات طی ۴۸ ساعت گذشته داشته ایم، بیان داشت: در این عملیات‌ها ۱۳ دستگاه خودرو توقیف و ۵۱ قاچاقچی مواد مخدر با تلاش ماموران انتظامی استان دستگیر شده اند.

سردار شجاع عنوان کرد: همکاران ما همه تلاش و کوششان را به کار می‌گیرند تا از ورود مواد مخدر جلوگیری و امنیت را برای استان و کشور رقم بزنند.

وی با بیان اینکه شهدای گرانقدری که در این راه تقدیم کرده ایم موید تلاش همکاران انتظامی است، گفت: از ابتدای امسال دو شهید در زمینه مبارزه با قاچاق مواد مخدر تقدیم انقلاب کرده ایم.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف و ضبط ۳۰ تن انواع مواد مخدر از ابتدای امسال تا کنون در استان خبر داد و افزود: در این رابطه چهار هزار قاچاقچی دستگیر شده اند.

به گفته وی، ۱۳۰ خودرو سنگین، ۶۸۰ دستگاه خودرو سبک و ۷۴ دستگاه موتور سیکلت از قاچاقچیان کشف شده است. همچنین از ابتدای امسال ۵۵ باند مواد مخدر در استان متلاشی شده است.

استاندار خراسان جنوبی نیز در این مراسم با اشاره به ۳۳۰ کیلومتر مرز مشترک خراسان جنوبی با افغانستان، بیان داشت: خوشبختانه حضور نیرو‌های نظامی، انتظامی و امنیتی ما در این استان موجب شده تا خراسان جنوبی از امن‌ترین استان‌های کشور باشد.

معتمدیان بیان کرد: کشفیات روز گذشته که یکی از بزرگترین محموله‌های مواد مخدر بوده نشان از اشرافیت و تلاش‌های شبانه روزی نیرو‌های انتظامی در استان دارد.

وی با بیان اینکه طولانی‌ترین مرز کشور با افغانستان موجب شده تا سیاست بر تقویت و اشراف مرز‌ها باشد، گفت: با هماهنگی و تعامل بسیار خوب بین نیرو‌های انتظامی، نظامی و اطلاعاتی شرایط حال حاضر رقم خورده و این استان یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است.

استاندار خراسان جنوبی افزود: هشدار ما به سوداگران مرگ این است که با آمادگی نیرو‌های نظامی و انتظامی استان با هرگونه نا امنی، قاچاق و سوداگری در استان قاطعانه برخورد خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها