مدیرکل آموزش وپرورش سیستان وبلوچستان گفت: پس از سفر اخیر وزیر آموزش و پرورش به استان و قول تهیه وسایل گرمایشی استاندارد برای مدارس، پنج هزار بخاری استاندارد از محل اعتبارات این وزارتخانه تهیه و از امروز شنبه توزیع آن‌ها آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۸۱۴۰۳
توزیع وسایل گرمایشی در مدارس سیستان و بلوچستان آغاز شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ،علیرضا نخعی مدیرکل آموزش وپرورش سیستان وبلوچستان گفت : این وسایل گرمایشی بر اساس برنامه ریزی انجام شده در مدارس مناطق سردسیر سیستان و بلوچستان نظیر زاهدان، خاش، زابل و سراوان توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: هم اینک هشت هزار و ۵۰۰ کلاس درس سیستان و بلوچستان وسایل گرمایشی استاندارد ندارند که با توزیع این بخاری‌ها مشکل پنج هزار کلاس درس در این حوزه برطرف می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ادامه داد: برای بقیه کلاس‌های درس استان نیز طبق قولی که ۲ خیر نیک اندیش داده اند قرار است وسایل گرمایشی استاندارد تهیه شود.

وی با بیان اینکه برای تعمیر و استاندارد سازی وسایل گرمایشی مدارس سیستان و بلوچستان ۲ برنامه در دستور کار قرار گرفته است، افزود: برنامه کوتاه مدت توزیع بخاری‌ها بوده که در همین ماه کار آن به اتمام می‌رسد.

نخعی اظهار داشت: در برنامه بلند مدت در زمینه تعمیر و استاندار سازی وسایل گرمایشی قرار است هزینه استاندارد سازی با همکاری استانداری سیستان و بلوچستان، وزارت آموزش و پرورش و جمعیت هلال احمر تامین و کار آن تا یک ماه آینده آغاز شود.

وی تصریح کرد: طبق توافقنامه‌ای که با هلال احمر امضا شده قرار است در مدت ۲ سال برای مدارس یک تا سه کلاسه سیستان و بلوچستان بخاری تابشی، مدرسه سه تا ۱۰ کلاسه بخاری استاندارد و مدارس ۱۰ کلاس به بالا نیز از موتورخانه استفاده شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها