رئیس پلیس راه شمالی استان فارس اعلام کرد که بر اثر واژگونی 3 خودرو در 3 محور از محورهای مواصلاتی این استان 3 نفر کشته و 8 نفر نیز مصدوم شدند.
کد خبر: ۱۱۸۱۲۱۶
‌واژگونی 3 خودرو با 11کشته و مصدوم در فارس

‌به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سایت پلیس فارس، سرهنگ عبدالهاشم دهقانی، از واژگونی یک دستگاه پیکان در محور استهبان به شیراز، یک دستگاه پژو 206 در محور سپیدان و یک دستگاه پراید در محور مرودشت خبر داد و علت هر سه حادثه را عامل انسانی اعلام کرد.

دهقانی گفت: در حادثه واژگونی پیکان در محور استهبان به شیراز، یک از سرنشینان در دم فوت کرد و 2 نفر دیگر مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

رئیس پلیس راه شمالی استان فارس خاطرنشان کرد: در حادثه واژگونی دوم یک دستگاه پژو 206 با سه سرنشین در محور سپیدان دچار سانحه شد که راننده خودرو در دم فوت کرد و 2 سرنشین دیگر نیز مصدوم شدند.

این مقام انتظامی گفت: در حادثه سوم یک دستگاه پراید با 5 سرنشین در محور هشتیجان شهرستان مرودشت، واژگون شده و بر اثر این حادثه یک نفر فوت کرد و چهارنفر مصدوم و روانه بیمارستان شدند.

دهقانی گفت: علت وقوع واژگونی در 2 مورد از این حوادث را بی توجهی راننده به جلو و عامل تاثیرگذار در حادثه واژگونی پژو را ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها