رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سردشت گفت: با وجود بارش 30 سانتی متری برف در بازارچه مرزی کیله، جاده دسترسی به این بازارچه و دیگر محورهای مواصلاتی این شهرستان باز است و تردد در آنها جریان دارد.
کد خبر: ۱۱۸۰۸۴۶
ارتفاع برف در بازارچه «کیله» سردشت به 30 سانتی متر رسید

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، فرزاد ظاهری افزود: 16 نفر از راهداران با هشت دستگاه سنگین از همان اوایل شروع بارش ها در عصر روز گذشته مشغول برف روبی و نمک پاشی در محورهای مواصلاتی شهری و روستایی، گردنه زمزیران و بازارچه مرزی کیله شدند.

وی با بیان اینکه نمک پاشی و برف روبی در محورهای مواصلاتی ادامه دارد و عوامل راهداری تا صبح امروز برای امدادرسانی به مسافران در این محورها حضور داشتند، گفت: خوشبختانه هیچ مسیر بین شهری و روستایی در سردشت مسدود نبوده و تردد در تمامی آنها در جریان است.

ظاهری از شهروندان خواست به هنگام تردد در جاده ها از تجهیزات زمستانی، زنجیر چرخ استفاده کنند و از سالم بودن وسایل گرمایشی خودروهای خود اطمینان داشته باشند.

رییس اداره هواشناسی سردشت نیز گفت: بارش ها که در ارتفاعات به صورت برف بود از عصر روز گذشته به صورت برف و باران در این شهرستان آغاز شد و تا بامداد امروز ادامه داشت.

کریم شهریار میزان بارش ها را در این شهرستان 9 میلی متر اعلام کرد و گفت: ورود این سامانه زودگذر به این شهرستان دمای هوا را تا منفی یک درجه سانتیگراد پایین آورده است.

وی اضافه کرد: پیش بینی می شود امروز هوا صاف تا نیمه ابری باشد و با ورود سامانه جدیدی در پنجشنبه بارندگی ها و بارش برف شروع و تا 2 روز در منطقه ادامه داشته باشد.

سردشت دارای 642 کیلومتر راه شامل 542 کیلومتر راه روستایی و 100 کیلومتر راه بین شهری بوده و از این میزان 209 کیلومتر آسفالت و 433 کیلومتر شوسه و خاکی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها