رئیس پلیس راه مازندران خبر داد

بارش شدید برف در محور هراز

رئیس پلیس راه مازندران گفت: شاهد بارش شدید برف در محور هراز هستیم که با توجه به این شرایط تردد خودروهای فاقد زنجیرچرخ در محور هراز ممنوع شد.
کد خبر: ۱۱۸۰۱۴۸
بارش شدید برف در محور هراز

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، علیرضا قدمی در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد بارش شدید برف در محور هراز هستیم.

وی افزود: باتوجه به بارش شدید برف در محور هراز مأموران پلیس راه از تردد خودروهای فاقد زنجیرچرخ جلوگیری می‌کنند.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به بارش خفیف برف در محدوده پل زنگوله تا دهانه شمالی تونل کندوان، اضافه کرد: محور سوادکوه مه‌آلود و با کاهش دید و محور کیاسر به‌صورت ابری است.

قدمی با تأکید بر تجهیز خودروها به تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ، خاطرنشان کرد: از لحاظ ترافیکی تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است.

وی تصریح کرد: همچنین تصادفات عابران پیاده در محورهای مازندران در حال افزایش است که توصیه ما به رانندگان رعایت سرعت مطمئنه و به عابران نیز توجه به جلو و هشدارها است.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان گفت: باتوجه به بارش برف و همچنین مه‌آلود بودن هوا و کاهش دید در محورهای مازندران لازم است مسافران و رانندگان قبل از تردد وضعیت راه‌ها را ازطریق تماس با شماره‌تلفن‌های 2182920 و 2182934 با پیش شماره 011 استعلام کنند.

ارتفاع برف نشسته روی زمین تا صبح امروز در محدوده پل زنگوله تا تونل کندوان بین 10 تا 20 سانتی‌متر و در محدوده امام‌زاده هاشم محور هراز حدود 10 سانتی‌متر بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها