سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: طارمی با میل خودش از پرسپولیس رفت و کسی او را بیرون نکرد، او به صورت کتبی نوشت نمی‌خواهم در ایران بازی کنم.
کد خبر: ۱۱۸۰۱۳۵
برانکو: فوتبال ایران به جای افتخار به فغانی او را تحقیر می‌کند

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین پرسپولیس، گفت: مدیر عامل چند روز است تغییر کرده و عملا فرصتی نبود دور هم باشیم. یک روز قبل از آخرین بازی ما این تغییرات صورت گرفت. یک جلسه داشتیم تا مشکلات حل شود. مشکلات همیشه هست.

عرب یک‌شبه نمی‌تواند تغییرات فاحش ایجاد کند

وی افزود: عرب یک شبه نمی‌تواند تغییرات فاحشی ایجاد کند. بازیکنان مایل هستند در کوتاه‌ترین مدت مشکلات‌شان حل شود و با شوق و نشاط فراوان کارشان را شروع کنند.

نیازی به تمرینی بیش از نیم ساعت نداشتیم

سرمربی پرسپولیس در مورد اعتصاب روز گذشته اعضای تیم و اینکه آیا مشکلات حل شده است عنوان کرد: دیروز جلسه داشتیم تا ببینیم به چه شکلی می‌توانیم مشکلات تیم را کم کنیم. همچنین جلسه ناهار از سوی یکی از اسپانسرها را داشتیم و با مدیرعامل هم صحبت کردیم، نیازی به برگزاری تمرین بیشتر از نیم ساعت هم نداشتیم.

طارمی چه گفته؟

برانکو در مورد اینکه در لیستش چه بازیکنانی حضور دارند و این روزها از مهدی طارمی صحبت شده است و اینکه او روز گذشته در مصاحبه‌اش علیه برانکو کنایه‌ای را مطرح کرده است، عنوان کرد: چه گفته شده است؟ نمی‌دانم موضوع چیست و توجهی هم به این مسائل ندارم.

جذب بازیکنان جدید بستگی به وضع مالی باشگاه دارد

وی در ادامه عنوان کرد: ما مهدی ترابی، سروش رفیعی،‌مهدی شریفی و مهدی شیری را جذب کردیم،‌اگر بازیکن دیگری را هم جذب کردیم اطلاع‌رسانی می‌کنیم. جذب سه بازیکن دیگر هم داریم که باید دید آیا این مسئله عملی می‌شود یا نه. این موضوع بستگی به باشگاه‌ها،‌خواست بازیکنان و وضعیت مالی ما دارد. اولین گروه بازیکنان را جذب کرده‌ایم که این خیلی مهم است.

تیم ملی برای همه است، حتی برای ما خارجی‌ها

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه سروش رفیعی مصاحبه عجیبی انجام داده و در شرایطی که برانکو همیشه از تیم ملی حمایت می‌کند، این بازیکن گفته است تیم ملی دوست داشتنی نیست، اظهار داشت: چرا این سؤال را از من می‌پرسید، از رفیعی سؤال کنید. من نمی‌توانم حرف دیگران را تفسیر کنم. صد بار گفته و باز هم تکرار می‌کنم همه هواداران،‌بازیکنان،‌کادر فنی و مدیرت پرسپولیس از تیم ملی حمایت می‌کنند. دیگر در مورد تیم ملی از من سؤال نکنید. ما حمایت می‌کنیم حالا مربی آقای مجتبی یا هر شخص دیگری باشد. تیم ملی یک تیم شخصی نیست. تیم ملی برای همه مردم ایران و حتی ما خارجی‌های فعال در ایران هست. اگر تیم ملی موفق شود این مسئله موفقیت من هم هست. همه ما هواداران، بازیکنان، کادر فنی و مدیریت قطعا از تیم ملی حمایت می‌کنیم. دوست داریم یک بار دیگر این مسئله را بیان کنم؟

تا الان آیا علیه تیم ملی صحبت کرده‌ام؟

برانکو در مورد اینکه صحبت‌های او در بهبود جو موجود برای حمایت از تیم ملی تاثیرگذار است، عنوان کرد: تا به الان چه زمانی در مورد تیم ملی بد صحبت کردم و علیه آن صحبتی را مطرح کردم؟ کی در مورد اشخاص حاضر در تیم ملی صحبت کردم؟

چه زمانی جو تیم ملی را برهم زده‌ام که حالا بخواهم آن را آرام کنم؟

وی در مورد اینکه بیان می‌کند تا به حال علیه تیم ملی صحبت نکرده اما طرفداران کی‌روش می‌گویند او اعلام کرده بازیکنان در بازگشت از اردوی تیم ملی اضافه وزن دارند، گفت: ابتدا بگویید این افراد طرفدار کی‌روش هستند یا طرفدار تیم ملی؟ الان مشکل کجاست؟ چه کسی این ایده را مطرح کرده که من علیه تیم ملی حرف زدم؟ افرادی که اطراف تیم ملی هستند آیا آنها طرفدار پرسپولیس بودند؟ چرا من باید جواب شما را بدهم؟ من در حال سؤال کردن از شما هستم. من چه زمانی علیه تیم ملی صحبت کردم؟ چه زمانی من بد صحبت کردم که الان بخواهم با خوب صحبت کردن جو را مثبت کنم؟ شما فکر می‌کنید من می‌خواهم با یک عده همصدا شوم؟ 15 مربی دیگر در لیگ ایران فعال هستند، 16 سبک و روش مختلف در لیگ فعالیت دارند. آیا من باید همفکر این 15 نفر باشم؟ تنوع دیدگاه وجود دارد. ما با همه رفیق هستیم اما آنها برای خودشان و من هم برای تیم خودم می‌جنگم. اصلا وقت ندارم در مورد دیگران حرف بزنم یا ببینم چه چیزی در مورد من گفته می‌شود و چه چیزی علیه من می‌نویسند. باز هم تکرار می‌کنم هواداران تیم پرسپولیس، مدیریت و کادر فنی و بازیکنان همگی با توجه به بحث پرچم ایران هواداران تیم ملی هستند.

جذب بازیکن کار راحتی نیست اکثر بازیکنان تیم دارند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه آیا با توجه به مشکلات تیمش در دفاع چپ و راست به دنبال جذب بازیکن جدید است، گفت: در این مقطع نمی‌توان خیلی بازیکن گرفت. اکثر بازیکنان قرارداد دارند و باشگاه‌هایشان رضایت نامه نمی‌دهند. ما 4-5 بازیکن گرفته‌ایم و تلاش می‌کنیم 2-3 بازیکن دیگر هم جذب کنیم. تیمی که الان داریم نشان داده بهترین تیم است.

همه باید نگران پرسپولیس باشند

برانکو در مورد اعتصاب روز گذشته بازیکنان به دلیل مشکلات مالی و اینکه نگران بحث قرارداد خودش نیست گفت: همه باید نگران باشند، مهمترین هدف مدیریت جدید تلاش برای ثبات مالی باشگاه است. این کار آسانی نیست. از همه انتظار داریم این مشکل را حل کنند.

طارمی اشتباه کرد، هم خودش و هم باشگاه جریمه شدند

وی در پاسخ به این سؤال که آیا موافق بازگشت مهدی طارمی است، عنوان کرد: از چه مشکلاتی صحبت می‌کنید؟ طارمی با میل خودش از پرسپولیس رفت و کسی او را بیرون نکرد. او به صورت کتبی نوشت نمی‌خواهم در ایران بازی کنم. نمی‌دانم چرا دائم بحث مشکلات را می‌گویید. بله او اشتباه کرد و با دو باشگاه قرارداد بست. هم طارمی و هم باشگاه جریمه شدند اما زندگی ادامه دارد. این یک تجربه خوب و بد برای طارمی و باشگاه بود. باشگاه‌های اروپایی هم به خاطر بی‌نظمی مالی جریمه می‌شوند. آنها بازیکنانی می‌گیرند که نباید جذب می‌کردند.این مشکلات همه جا پیش می‌آید.

شخصیت‌ بازیکنان نتایج خوبی برای پرسپولیس رقم زد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه آیا شجاع خلیل‌زاده با توجه به تعطیلات نیم‌فصل مصدومیت خود را مداوا خواهد کرد، اظهار داشت: بابت سؤالی که پرسیدید تشکر می‌کنم. شجاع خلیل‌زاده، سیامک نعمتی، سیدجلال حسینی، بشار رسن و کمال کامیابی‌نیا با مصدومیت بازی می‌کردند. این نفرات شخصیت بالایی از خود نشان دادند. شخصیت‌شان مهمترین فاکتور برای کسب نتایج تیم بود. شخصیت خود را نشان دادند و از آنها بابت این مسئله تشکر می‌کنم. وظیفه ما این است که همه را به سلامت کامل برسانیم.کادر پزشکی ما وظیفه سنگینی دارد و باید کار را سازماندهی کند تا از طریق بخش پزشکی و ایفمارک هر چه سریع‌تر به بهبودی برسند.

اگر به جام باشگاه‌های جهان می‌رفتیم باز هم با لیگ مشکل داشتیم

برانکو در مورد رویارویی کاشیما با رئال مادرید در جام باشگاه‌های جهان و اینکه آیا پرسپولیس می‌توانست در این جایگاه باشد، گفت: متاسفانه ما الان در این بازی‌ها نیستیم. به این موضوع خیلی نزدیک بودیم اگر به جام باشگاه‌های جهان می‌رفتیم باز هم با لیگ مشکل داشتیم.

اجازه نمی‌دهم کسی تلاش بازیکنان را کوچک نشان دهد

وی در مورد اینکه برنامه 90 دیروز مباحث داوری را بررسی کرده و با وجود اینکه پدیده بیشترین نفع را از داوری برده، پرسپولیس هم از داوری سود برده است، گفت: این آمار را الان شنیدم.این آمار را کارشناسان داوری آنالیز کردند. من و شما در آن نقشی نداشتیم.پرسپولیس کمترین سود را از داوری برده است. این چیزی که در این مدت شاهد آن بودم. ما فقط مشغول بازی ، تمرین و کار هستیم. خودمان را با چیزهای دیگر مشغول نمی‌کنیم. البته ناراحت هستم چرا که برخی تلاش می‌کنند تا زحمت و موفقیت بازیکنان ما را کوچک نشان دهند. بازیکنان ما استحقاق کسب این نتایج را داشتند و اجازه نمی‌دهم کسی تلاش آنها را کوچک نشان دهد. علاقه‌ای ندارم به بحث سایر تیم‌ها بپردازم. خوشحالم در برنامه نود به این مسئله پرداخته شد تا همه چیز شفاف شود. من نمی‌گویم اشتباهات عمدی بود، داورها هم مثل ما دچار اشتباه می‌شوند. مهمترین موضوع این است که اشتباهات عمدی نباشد. صحبت‌هایی که درباره فغانی کردم برای حمایت از او بود تا مشخص شود چرا او توانسته به سطح اول جهان برسد و یکی از داوران مطرح شود. فوتبال ایران به جای اینکه به داشتن این داور افتخار کند سعی می‌کنند او را تحقیر و کوچک کنند.

باشگاه باید وظایفش را به بهترین شکل انجام دهد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه آیا بهتر نبود باشگاه هزینه‌هایی که در این دو پنجره نقل و انتقالات انجام نداده را جمع می‌کرد تا الان مشکلاتش را حل می‌کرد: گفت: این سؤال به من مربوط نمی‌شود، البته همه ما اعتقاد داریم باشگاه باید وظایفش را به بهترین شکل انجام دهد.

برانکو در مورد اینکه پرسپولیس سه مهاجم دارد اما الان از وحید خشتان و رضا قوچان‌نژاد بازیکنان دیگری صحبت می‌شود، عنوان کرد: همانطور که گفتم سه بازیکن جدید قرار است جذب کنیم.

توان مالی باشگاه برسد به قطر می رویم

وی در مورد اینکه آیا اردوی پرسپولیس در ترکیه است یا قطر، عنوان کرد: باید ببینیم کدامیک انتخاب خواهند شد. تصمیم من سفر به قطر است چرا که آنجا شرایط آب و هوایی، ثبات بیشتری دارد. سه بار در آنتالیا اردو برپا کردم، یک بار 4 روز به طور مدام باران می‌بارید و حتی نمی‌شد با ماشین بیرون رفت. به همین خاطر ما تصمیم گرفتیم به قطر برویم البته اگر توان مالی باشگاه برسد وگرنه که باید در همین تهران کارمان را دنبال کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه باشگاه هیأت مدیره ندارد و آیا این مسئله در فصل نقل و انتقالات ایجاد مشکل نمی‌کند، گفت: الان عرب در باشگاه حضور دارد، هیأت مدیره هم قطعا به زودی انتخاب می‌شود.

عرب تجربه دارد و پتانسیل مالی باشگاه را می داند

برانکو در مورد اینکه عرب تجربه مذاکره و جذب بازیکن ندارد،‌گفت:‌او تجربه دارد، او پتانسیل مالی باشگاه را می‌داند،‌در مورد اسم بازیکنان هم من تصمیم می‌گیرم. در مورد بحث مالی هم هیچ وقت دخالت نداشتم و نمی‌دانم بازیکنان چقدر قرارداد دارند. این مسئله مربوط به باشگاه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها