جام جم آنلاین گزارش میدهد
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، محمد منتقمیراد درباره سوء استفاده از عنوان بیمه سلامت به وسیله تماسهای تلفنی برخی شرکتها، افزود: سازمان بیمه سلامت در ارائه خدمت به بیمه شدگان نیاز به هیچ فرد یا شرکتی برای بازاریابی ندارد و در کل کشور فقط از طریق ادارههای کل و دفاتر پیشخوان، خدمات خود را به بیمه شدگان ارائه میکند.
وی ادامه داد: متاسفانه برخی افراد یا شرکتها تحت عنوان صدور کارت هوشمند یا بیمه تکمیلی، اقدام به کلاهبرداری و اخاذی از مردم میکنند و به طور مثال میگویند هزینههای درمانی را با پرداخت هزینهای اندک انجام میدهند و به دنبال این کار، از اعتماد مردم سوء استفاده میکنند.
بنابر اعلام روابط عمومی سازمان بیمه سلامت، منتقمیراد افزود: البته تعدادی از این شرکتها شناسایی شدهاند و از مردم نیز میخواهیم که به این شرکتها و تماسهای تلفنی اعتماد نکنند و در اسرع وقت موضوع را به نزدیکترین اداره کل بیمه سلامت یا سامانه تلفنی ۱۶۶۶ اطلاع دهند. همکاران ما در سازمان بیمه سلامت موضوع را به صورت جدی پیگیری میکنند.
جام جم آنلاین گزارش میدهد
جام جم آنلاین گزارش میدهد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد؛
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک فعال سیاسی:
یک نماینده مجلس:
در گفتوگوی «جامجم» با استاد حوزه و مبلغ بینالملل بررسی شد
گفتوگو با موسی اکبری،درخصوص تشکیل کمپین«سرزمین من»وساخت و مرمت۵۰خانه در منطقه زنده جان