آلبوم‌های قدیمی دهه‌های 60 و 70 در کنار خاطره‌انگیز بودنشان؛ اما به خاطر مدل مو و لباس‌هایی که در آن دوره باب بوده اسباب خنده بسیاری مخصوصا نسل‌های امروزی را فراهم کرده است.
کد خبر: ۱۱۷۹۴۲۲
آموزش مد به صورت حرفه ای در تصویرگران پویا اندیش

در این زمان جمله‌ای که در میان خنده‌ها به گوش می‌رسد این است که «آن زمان مد بوده» برای همین بعید نیست تا چند سال دیگر باز هم با دیدن یکسری عکس و فیلم این خنده‌ها برای نسل‌های بعد تکرار شود و این جمله «آن زمان مد بوده» به زبان بیاید.

اما تلاش کسانی که در دهه اخیر زمینه مد و فشن فعالیت می‌کنند حکایت دیگری دارد. آنها در تلاش هستند تا آنچه تولید می‌کنند تنها معطوف به یک دوره خاص نباشد و در طول سال‌ها و دهه‌ها جذابیت و زیبایی آنها از تب و تا ب نیافتد و حفظ شود.

مرکز آموزش تخصصی «تصویر گران پویا اندیش» نیز در این راستا با ورود حرفه‌ای و تخصصی سعی دارد تا عکس‌هایی که از این سال‌ها به یادگار می‌ماند سال‌ها سلایق نسل‌های گوناگون را برآورده کند...

وقتی می‌خواهید در مد و فشن برتر باشید

هر روز به تعداد کسانی که دوست دارند در دنیای مد و فشن، دستی بر آتش داشته باشند اضافه می‌شود؛ اما کمتر کسی است که بخواهد به صورت حرفه‌ای، تخصصی و آکادمیک به این دنیای وسیع و متنوع ورود کند. درست است که هر کس به نوبه خود این قابلیت را دارد که در زمینه مد و فشن به ارائه نظرات گوناگون و تئوریک بپردازد؛ اما این موضوع به تنهایی کافی نیست. چون به واسطه رونق این کسب و کار و تنوع در پوشش‌های مختلف رقابت در این زمینه بسیار گسترده شده است. رقابتی که روز به روز تنگ‌تر می‌شود و افراد خلاق تلاش می‌کنند تا در این بین گوی سبقت را از رقیبان بربایند.

میل به تنوع طلبی، دیده شدن، خاص بودن، پوششی منحصر به فرد و... باعث می‌شود تا بازار مد هیچ وقت از رونق نیافتد و هر روز به مخاطبان آن اضافه شود. همین پتانسیل کافیست تا این اطمینان وجود داشته باشد که بازار سیری ناپذیر مد هیچ وقت از تب و تاب و داغی نیافتد.

این ویژگی دست به دست هم داده تا طراحان مد و فشن هر روز در تلاش باشند تا ایده‌هایی تازه ارائه دهند. ایده‌هایی که باعث جذب مخاطبان شود به همین دلیل مد به عنوان یک صنعت در جهان شناخته می‌شود. صنعتی که دیگر از کشورهای پیشرفته به سمت کشورهای در حال توسعه نیز در حرکت است.


مد از گذشته تا امروز

مد در زمان‌های دور تنها مختص به اقشار خاصی از جامعه می‌شد؛ اما امروزه شاهد آن هستیم که بسیاری علاوه برآنکه دوست دارند بر اساس مد، پوشش خود را انتخاب کنند به دنبال پوششی خاص و متمایز نسبت به دیگران هستند.

نیمه دوم قرن نوزدهم بود که پدیده مد در دنیای غرب و ابتدا انگستان شکل گرفت و از زمان قاجار به خصوص در دوره ناصرالدین شاه به ایران هم ورود پیدا کرد. اتفاقی که موجب شد تا زنان و مردان ایرانی با تنوع پوشش و سبک‌های گوناگون آشنا شوند. اما در آن زمان فقط قشر خاصی از جامعه درگیر مد و فشن بودند.

به مرور زمان و در قرن حاضر به دلیل افزایش آگاهی و ارتباط وجود تلویزیون، ماهواره، اینترنت، شبکه‌های اجتماعی و... آگاهی اکثر اقشار جامعه نسبت به سبک‌های مد و فشن جهانی افزایش پیدا کرد و درنتیجه میلِ به روز بودن در کشور باب شد. به طوری که این روزها هم بیشتر از قبل شاهد افزایش میلِ به همراهی با مد و فشن جهانی و به روز در میان جوان‌ها هستیم.

در مد و فشن متخصص باشید

با توجه به این شرایط و امکان بازاریابی آسان از طریق شبکه‌های اجتماعی، آموزش‌های تجربی و آزمون و خطا دیگر جوابگوی این نیاز نیست. به همین دلیل آموزش حرفه‌ای و تخصصی در دوره مد و فشن حرف اول و آخر را می‌‌زند.

مرکز آموزش تخصصی «تصویر گران پویا اندیش» با علم به این موضوع و با کمک متخصصان و مشاوران خبره در زمینه طراحی و آموزش مد به صورت آکادمیک تلاش برای جذب هنرجویان و علاقمندان دارد.


با خروج طراحی لباس از حالت سنتی به صنعتی آموزش طراحی مد و لباس وارد دروس دانشگاهی شده است و اشخاصی را تربیت می‌کند که آموزش دانشگاهی دیده‌اند و به خوبی با اصول مد، آناتومی انسان، پارچه، الیاف، رنگ‌ها، اندازه‌ها، ترکیب‌ها، طبیعت و... آشنایی دارند.

آنها با آموزش این فرایند در کنار کشف استعدادها و بروز و ظهور آنها به صورت حرفه‌ای وارد بازار صنعتی مد و پوشاک می‌شوند و پدیده مد را جدی، حرفه‌ای و تخصصی دنبال می‌کنند.

پاییز را با آموزش حرفه‌ای مد دنبال کنید

اگر قصد تحصیل در زمینه مد و فشن دارید «تصویر گران پویا اندیش» این شرایط را برای شما فراهم کرده است.

با ثبت نام در دوره‌های پاییزی این مرکز آموزش تخصصی به صورت آکادمیک آنچه باید در زمینه مد و فشن بدانید را یاد خواهید گرفت.

اتفاقی که هم به مدرک تحصیلی ختم می‌شود و هم می‌توانید در اشتغالزایی حضور پررنگی داشته باشید.

مرکز آموزش‌ تخصصی تصویرگران پویا اندیش با ارائه دوره‌های آموزشی گوناگون در زمینه‌های آموزش طراحی لباس، آموزش چاپ روی پارچه، آموزش مولاژ لباس، آموزش پارچه شناسی، آموزش طراحی الگو، خیاطی، آموزش جمینی نرم افزار چیدمان خودکار الگوی جمینی (Gemini) و آموزش مارولوس نرم افزار طراحی لباس شما را به سمت یک هنرمند تحصیل‌کرده، متخصص و صاحب فن پیش خواهد داد.

برای ثبت نام در دوره‌های آموزش طراحی لباس و نیز مشاوره با کارشناسان برای دستیابی به اطلاعات بیشتر، می‌توانید با شماره تلفن‌های یا ۵۸۷ ۵۸۷ ۲۲ یا ۰۵ ۰۵ ۵۸ ۲۲ – ۰۲۱ تماس بگیرید. و وب سایت پویا اندیش را حتما ببینید : https://tarahilebas.com

تمام تلاش‌مان را کرده‌ایم تا هر علاقه‌مند با هر شرایطی که دارد تا حد امکان بتواند از کلاس‌های تخصصی این رشته ها استفاده کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها