مردم شهر سرخون در استان چهارمحال و بختیاری از سال ها قبل با آلودگی های نفتی دست و پنجه نرم می کنند.
کد خبر: ۱۱۷۹۳۸۴
آبی با طعم نفت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری ، اهالی این شهر هفته گذشته هم در اجتماعی خواستار رفع اساسی این مشکل از مسئولان مربوطه شدند.
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد به دنبال این درخواست برای بررسی و ارزیابی اقدامات و فعالیت های صورت گرفته مسئولان اجرایی در خصوص این مشکل به سرخون سفر کرد و از نزدیک با مردم این بخش دیدار و گفت و گو کرد.
حجت الاسلام و المسلمین نکونام در ابتدای ورود به منطقه به محل آلودگی آب رفت و از نزدیک وضعیت آب آلوده به نفت که بوی نفت آن در فضا قابل استشمام بود را مشاهده و طعم و مزه نامطبوع آب را چشید و نمونه‌ای از این آب آلوده به نفت را برای استحضار مسئولان ملی به همراه خود برد.
وی سپس در جمع مردم منطقه میانکوه، در مسجد جامع شهر سرخون، پس از شنیدن مشکلات و دغدغه های مردم گفت: اینجانب در خصوص مسئله آب و مشکلی که سالهاست در این منطقه به وجود آمده دغدغه دارم و علی‌رغم پیگیری‌های فراوان، کار اساسی برای حل این مشکل از سوی مسئولان صورت نگرفته است .
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد گفت: امروز به این منطقه آمدم تا اطلاعاتم در خصوص این مشکل کامل و عمیق شود و سپس مسئله را درست به مسئولان ملی منتقل کنم.
حجت الاسلام و المسلمین نکونام افزود: بنده تصمیم گرفته‌ام این مشکل را محضر مقام معظم رهبری منتقل کنم؛ اما باید مسئولان اجرایی هم در منطقه بیشتر حضور پیدا کنند و از زبان شما مشکلات را بشنوند و دنبال کنند.
به دنبال آلودگی آب منطقه و محدود شدن فرصت های شغلی و سختی معیشت بسیاری از مردم مهاجرت کرده اند.
در ابتدای این دیدار امام جمعه، فرماندار و جمعی از مردم شهرستان اردل دغدغه ها و مشکلات منطقه خود را بیان کردند.
نماینده ولی فقیه در استان همچنین در پایان این سفر به محل تلمبه خانه مارون واقع در منطقه گندم کار رفت و از نزدیک از قسمت‌های مختلف این مجموعه بازدید کرد و از مسئولان منطقه جویای چگونگی مشکل ایجاد شده در سرخون و اقداماتی که انجام داده‌اند؛ شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها